728 x 90

اظهارات کارگزاران رژیم برای سرپوش گذاشتن بر جنایت مسمومیت دختران دانش‌آموز قم

اعتراض خانواده‌های دانش‌آ«وزان قمی
اعتراض خانواده‌های دانش‌آ«وزان قمی

اظهارات ضد و نقیض کارگزاران رژیم

برای سرپوش گذاشتن بر جنایت سیستماتیک مسمومیت زنجیره‌یی دختران دانش‌آموز قم

وارد شدن وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران

اعتراف آخوند ذوالنوری عضو مجلس ارتجاع: این حوادث ریشه امنیتی دارند

به‌دنبال بالا‌گرفتن مسمومیت زنجیره‌یی دانش‌آموزان مدارس قم، وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران و کارگزاران رژیم برای رفع و رجوع این جنایت سیستماتیک رژیم وارد صحنه شدند.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت رئیسی جلاد روز ۲۶بهمن گفت: با توجه به برخی از مباحثی که پیرامون حوادثی در برخی از مدارس و دبیرستانهای دخترانه استان قم پیش از این در هیأت وزیران مطرح شده بود؛ امروز وزیر اطلاعات گزارشهای اولیه‌ای را از بررسی‌های اولیه ارائه کرد.

عباس ذاکریان فرماندار رژیم در قم گفت: تیم‌هایی از سپاه پاسداران برای رصد و پایش ۳۴ مدرسه در قم اعزام شدند. وی مدعی شد: به‌جز یک مورد تمام آزمایش‌ها و نمونه‌برداریها منفی بوده، آن یک مورد هم هنوز جوابش برای ما ارسال نشده است.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش رژیم برای رفع و رجوع مسمومیت زنجیره‌یی دختران دانش‌آموزان طی سه ماه گذشته مدعی شد: تعدادی از این دانش‌آموزان بیماری زمینه‌ای دارند. این موضوع بیشتر تحت تأثیر شایعات است رسانه‌ها کمک کنند اثر این شایعات منفی از بین بروداز سوی دیگر آخوند مجتبی ذوالنوری، عضو مجلس ارتجاع درباره مسمومیت‌های زنجیره‌یی دانش‌آموزان در مدارس مختلف قم گفت دیگر شکی باقی نمانده که این حوادث ریشه امنیتی دارند.

قم نیوز با عنوان مسمومیت دانش‌آموزان قمی نوشت: به نظر می‌رسد که در ادامه جنگ ترکیبی و همه‌جانبه‌ای که دشمن به راه انداخته است، رسانه‌های ضد انقلاب با استفاده از خلأ اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع در این حوادث قصد ایجاد و دامن‌زدن به گسستهای اجتماعی در جامعه به وسیله‌ٔ متهم کردن روحانیت شیعه و اقشار مذهبی آن هم در قم را دارند.

مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در مدارس قم که از نهم آذرماه شروع شد به تهران رسیده است روز سه‌شنبه ۲۵بهمن در یک دبیرستان دخترانه در منیریه تهران دانش‌آموزان گفتند حدود ساعت ۹ در هوای کلاس بویی آمد و تمامی دانش‌آموزان تقریباً تا مرز خفگی رفتند.

روز سه‌شنبه هم‌چنین هم‌زمان شماری از والدین دانش‌آموزان قمی در اعتراض به این شرایط و تکرار علائم مسمومیت در برخی دانش‌آموزان مقابل فرمانداری رژیم در قم تجمع اعتراضی برگزار کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41d10aa5-c794-4f03-bcca-2b27ae9bed85"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات