728 x 90

اطلاعات نظامی آمریکا: رژیم ایران یکی از چهار تهدید بزرگ پیش روی آمریکا است

اسکات باریر، مدیر اطلاعات نظامی آمریکا
اسکات باریر، مدیر اطلاعات نظامی آمریکا

اسکات باریر، مدیر اطلاعات نظامی آمریکا در جلسه توجیهی به کنگره گفت: رژیم ایران به‌دلیل توانایی‌های پیشرفته نظامی، چالش اصلی برای منافع آمریکا در خاورمیانه است.
اسکات باریر روز پنجشنبه ۹اردیبهشت گفت، رژیم ایران آماده است با استفاده از شبه‌نظامیان وابسته‌اش در منطقه‌، علیه آمریکا دست به خشونت بزند.

در ادامه آوریل هاینز مدیر CIA که در این جلسه شرکت کرده بود، گفت، عراق میدان نبردی خواهد بود که رژیم ایران برای اعمال کنترل خود از آن استفاده می‌کند.

هاینز، رژیم ایران را به‌عنوان یکی از چهار تهدید بزرگ پیش روی آمریکا معرفی کرد و در ادامه گفت: ما انتظار داریم رژیم ایران ریسک‌هایی انجام دهد که منجر به تشدید تنشها و تهدید منافع آمریکا و متحدانش در سال آینده شود.

از این پیش‌تر انستیتوی بین‌المللی مطالعات استراتژیک آمریکا طی گزارشی مفصل درباره خطرات رشد زرادخانه موشکی، هواپیماهای بدون سرنشین و موشکهای کروز رژیم ایران به‌عنوان یک نیروی بی‌ثبات کننده در خاورمیانه، هشدار داده بود. در این گزارش هم‌چنین آمده است که رژیم ایران احتمالاً حدود ۲۰نوع موشک به عوامل خود در منطقه خاورمیانه در عراق، یمن و لبنان داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6a248cc-2dd2-418f-b4e5-1f47212a3437"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات