728 x 90

استمرار و تأکید آخوندهای حکومتی برای سرکوب زنان

سرکوب زنان
سرکوب زنان

در ادامه تأکید سرکردگان رژیم در سرکوب زنان، آخوند غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی مجلس ارتجاع، گفت: بی‌حجاب را باید نقره داغ کرد. نیازی نیست پرونده بی‌حجاب به دادگاه فرستاده شود، خدمات کارت ملی باید قطع شود.

این آخوند جنایتکار هم‌چنین گفت: اگر بحث ناظر مدنظر قرار گیرد خیلی از افراد می‌توانند پای کار بیایند و حتی یک خبرنگار هم می‌تواند با استفاده از نرم‌افزار ناظر به وظیفه خود عمل کند. کما اینکه هم‌اکنون هم این اتفاق افتاده است.

آخوند سعیدی امام جمعه جنایتکار خامنه‌ای در قم گفت: باید افرادی که حجابشان طوری است که با کشف حجاب تفاوتی ندارد هم برخورد شود. وی افزود: تلویزیون هم گاهی با افرادی مصاحبه می‌کند که نشان دادن آن شخص از منکرات است.

 

انزجار تنفر داخلی و بین‌المللی از اقدامات بی‌دنده و ترمز رژیم در سرکوب زنان به حدی است که دستیار امور حقوقی رئیسی جلاد در مورد قطع ارائه خدمات به زنان تحت عنوانی بی‌حجابی واکنش نشان داد و گفت: منع ارائه خدمات اجتماعی به افراد بی‌حجاب مغایر اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی است.(رویداد ۲۴ رژیم -۲۴فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/451ec6f0-00a2-4c41-8f80-8ce2f7613db0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات