728 x 90

استقبال مقاومت ایران از یک دادگاه بین‌المللی با حضور خامنه‌ای و روحانی و رئیسی در لاهه یا ژنو + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

استقبال مقاومت ایران از یک دادگاه بین‌المللی با حضور

خامنه‌ای و روحانی و رئیسی در لاهه یا ژنو

با حضور همه شاهدان و شاکیان و مدعیان

 

خبرگزاری قضاییه جلادان گزارش کرد که به درخواست 42 نفر از مزدوران اطلاعات آخوندها تحت عنوان شناخته شده اعضای سابق مجاهدین، اولین جلسه دادگاهی را بر علیه مریم و مسعود رجوی و جمعی از کادرهای ارشد مجاهدین برگزار کرده است.

قضاییه جلادان از فرط مسخرگی اعلام کرده است که دو ماه پیش به فرانسه و آلبانی نیابت داده بود تا این محاکمه را انجام دهد و اکنون چون دو ماه سپری شده، دزد ناگزیر بر جای قاضی نشسته است.

 

سخنگوی مجاهدین با یادآوری دادگاههای زنجیره‌ای رژیم در عراق و هم‌چنین در فرانسه، در برابر تلافی‌جویی کاریکاتوری رژیم از دادگاه آنتورپ و جنبش دادخواهی زندانیان قتل‌عام شده برای ارجاع پرونده به شورای امنیت ملل متحد گفت: هم‌چنانکه در مورد پرونده‌های مفتوح در فرانسه از جمله پرونده صیاد شیرازی از سال۱۳۸۶ گفته‌ایم اکنون نیز از حضور در یک دادگاه بین‌المللی با شرکت خامنه‌ای و روحانی و ظریف و رئیسی در لاهه یا ژنو به‌غایت استقبال می‌کنیم. رژیم می‌تواند همه مدعیان و شاکیان را با خودش بیاورد. حکم اعدام مجاهدین سر موضع البته قبلاً توسط خمینی صادر شده است بنابراین اگر رژیم ریگی به کفش ندارد بلادرنگ باید موافقت خامنه‌ای و روحانی و سرجلاد قوه قضاییه خود را برای شرکت در دادگاه بین‌المللی در لاهه یا ژنو یا هر دادگاه بین‌المللی دیگر تحت نظارت ملل متحد اعلام کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1cfbcec3-4951-4d69-8d11-c94723b2ae68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات