728 x 90

پیامهای اعضای شورای ملی مقاومت به‌مناسبت انتخاب خواهر مجاهد زهرا مریخی به‌عنوان مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران

زهرا مریخی  مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران
زهرا مریخی مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران
پیام پهلوان مسلم اسکندر فیلابی و خانم مهین مشکین فام

خانم زهرا مریخی گرامی
ضمن تبریک پنجاه و دومین سال تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق به شما و تمامی ابرمردان و شیرزنان مجاهد خلق انتخاب شما را به‌عنوان مسؤل اول سازمان نیز تبریک می‌گوئیم.
در تاریخ ایران هیچ سازمان و یا گروه سیاسی وجود نداشته که این همه أعضاء فداکار، صادق و با گذشت داشته باشد که با تمام نیرو و توان خود برای نجات ملک و ملت خود از دست سفاکترین حکام مسلط به جان و مال و ناموس ایران بدون هیچ چشمداشتی مبارزه کرده باشد که شما خانم مریخی عزیز نمونه تمام این صفات عالی هستید.
بدیهی است تمام مسئولان این سازمان از مسعود و مریم تا شما انسانهای بزرگوار، مدیر، مهربان و صادق و فداکار و به‌معنی واقعی آزادیخواه بوده‌اید که در تاریخ ایران چون مشعلی فروزان برای آیندگان الگوی با افتخاری خواهید بود.
ایستادگی و مبارزات بی ‌امان شما ارتجاع ملاها و حامیان مماشاتگر آنها را رسوا کرده و به‌زودی مردم ایران شاهد آزادی خود به دستهای توانای شما و تمامی هواداران میهن دوستتان خواهند بود
به امید پیروزی هرچه زودتر ایران و مردم عزیزمان.
مهین مشکین فام- مسلم اسکندر فیلابی

پیام آقای رضا اولیا
انتخاب سرکار خانم زهرا مریخی در موضع مسئول اول سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را در پنجاه و دومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران تبریک می‌گویم.
رضا اولیا

پیام آقای حسین جهانسوز
خواهر مجاهد زهرا مریخی،
انتخاب شایسته شما را به مسئول اولی سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران تبریک می‌گویم. امیدوارم در این مسئولیت خطیری که به عهده گرفته‌اید موفق و پیروز باشید.
با احترام، حسین جهان سوز - آمریکا

پیام آقای پرویز خزایی
خواهر گرامی زهرا مریخی
انتخاب شما را به‌عنوان مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران، صمیمانه تبریک می‌گویم و درود می‌فرستم به تک‌تک خواهران و برادران کادر مجاهدین و بیشماران اعضای کادر اجتماعی و پشتیبانان این سازمان پرافتخار که، در طول این نیم قرن، چونان قهرمانان استوره‌ای ایران زمین، از خطیرترین و سهمگین‌ترین توفانها و گرداب عداوتهای ظالمان و زشت‌ترین توطئه‌های مماشات‌گران و سوداگران تاریخ این نیم قرن- سرافرازتر از قبل، هربار صیقل خورده و قاطع و قوی‌تر، گذشته و اکنون، با اذعان دشمن و دوست، تنها نیروی منسجم، توفنده و سازمان‌یافته و پایبند و پایدار برای نجات نهایی میهن کهنسال و ملت بزرگ ایران زمینمان است.
درودی بی‌کران بر حنیف و بنیانگذاران تاریخی و هزاران آفرین و تکریم و تحسین بر مسعود و مریم رجوی باد.
برادر شما پرویز خزایی - اسکاندیناوی

پیام آقای حمید رضا طاهرزاده
خواهر گرانقدر، مجاهد والامقام و سرفراز خانم زهرا مریخی
با قلبی آکنده از شور و شعف، انتخاب شایسته و فرخنده شما را به‌عنوان مسئول اول سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران به شما و رهبری پاکباز مقاومت برادر بزرگوار مسعود عزیز و خواهر مریم گرامی و اعضای مقاوم و پایدار مجاهدین خلق و همرزمان شریف شورایی و عموم مردم رنجدیده و مجاهد پرور ایران از صمیم قلب شادباش می‌گویم و برایتان از پروردگار جان و خرد در پذیرش چنین مسئولیت خطیری به‌ویژه در این دوران تاریخساز میهنمان، توفیق و پیروزی مسئلت دارم.
تقارن این انتخاب خجسته با پنجاه و دومین سالگرد میلاد خجسته سازمان مجاهدین خلق، نوید بخش پیروزیهای بزرگ و درخشان در راستای سرنگونی رژیم ضدبشری و ضدایرانی ولایت‌فقیه خواهد بود. بدون شک ظهور شما در بالاترین جایگاه سازمان مجاهدین به‌مثابه قلب توفنده مقاومت ایران، مسیر و چشم‌انداز پیروزی محتوم خلق در زنجیر را بیش از هر زمان روشن‌تر رقم زده و تضمین خواهد نمود. برای من به‌عنوان یک عضو کوچک این مقاومت که از دیرباز افتخار آشنایی شما را در مقاومت داشته‌ام این انتخاب یک تحول کیفی و تعیین‌کننده در راستای تحقق آرمان بزرگ آزادی مردم ایران است. شخصیت والای انقلابی و همه ارزشهای مجاهدین که در شما به‌عنوان یکی از زنان برجسته پاکباز و قهرمان این میهن در مقاومت ایران متجلی و متبلور است همواره برای من و بسیاری دیگر از همرزمانمان ستایش‌انگیز بوده است. در ورای همه ارزشهای مبارزاتی شما آنچه که بیش از حد مرا به تکریم وامی‌دارد ویژگیهای عمیقاً انسانی و فروتنانه شماست که در طی سالیان درازی که بهرحال از دور و نزدیک شاهد تلاشهای خستگی‌ناپذیرتان در هدایت و مدیریتی خارق‌العاده در صحنه‌های به‌غایت صعب و گوناگون مقاومت بوده، ام برای من همیشه شگفت‌انگیز و عمیقاً تحسین‌برانگیز و انگیزاننده بوده است.
خوشا بر مجاهدین و رهبری پاکبازشان که خالق و مبشر چنین ارزشهای والای انسانی و انقلابی می‌باشند. به بنیانگذاران کبیر سازمان درود می‌فرستم و برایتان در نبرد عظیمی که مسئولیت خطیر فرماندهی آن را بدوش می‌کشید آرزوی توفیق و سربلندی دارم. در این مسیر غرورانگیز، این افتخار را دارم که در رکاب شما و سایر مجاهدین قهرمان در این کاروان فدای مقاومت برای نیل به آرزوی دیرینه مردم ایران به‌منظور تحقق آرمان بزرگ آزادی در معیت و رکابتان طی طریق کنم.
با مهری بیکران و احترامی وافر
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه
درود بر پرچمداران بزرگ آزادی، مسعود و مریم رجوی و فرزندان دلاورشان در سازمان مجاهدین خلق ایران
پیروز باد مقاومت قهرمانانه مردم ایران
سرنگون باد حکومت جهل و فساد و تباهی و جنایت ولایت‌فقیه
ارادتمند همیشگی تان: حمیدرضا طاهرزاده

پیام آقای حسین فرشید
مجاهد خلق، سرکار خانم زهرا مریخی
مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران
با درودهای انقلابی به شما و سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران و سرکار خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران،
انتخاب شایسته و مبارک شما را به سمت مسئول اول سازمان مجاهدین خلق، به خلق قهرمان ایران و همه اعضا و هواداران مجاهدین و اعضای شورای ملی مقاومت و هم‌چنین و به‌خصوص به خانم رجوی عزیز تبریک می‌گویم. بدون شک این انتخاب گام بزرگی در جهت سرنگونی نظام پلید آخوندی و رهایی مردم ایران از چنگال آخوندهای حاکم خواهد بود.
زنده باد آزادی.
سرنگون باد نظام ضدبشری جمهوری آخوندی
با احترام
حسین فرشید

پیام آقای بهرام مودت و خانم فیروزه اجاق
خانم زهرا مریخی،
مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران،
با شعف و مسرت بسیار از انتخاب اصلح شما به‌عنوان مسئول اول سازمان مطلع شدیم. شما " امانت و تعهد " دار یک سازمان با بیش از نیم قرن مبارزه، پایداری و از خود گذشتگی هستید. در پنجاه دومین سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین پذیرش چنین مسئولیت خطیر و سنگین نشان از مدیریت، اراده، توانمندی، شجاعت و آگاهی شما دارد. با تقدیم صمیمانه‌ترین و زیباترین تبریکات به شما و تک‌تک مجاهدین به‌مناسبت این انتخاب فرخنده و پرشکوه برایتان موفقیت هر چه بیشتر در پیشبرد اهداف و آرمانهای سازمان مجاهدین خلق و مقاومت و پیروزی بر رژیم دیکتاتور فاشیستی آخوندها را آرزو داریم.
سازمان مجاهدین خلق ایران با ۵۲سال مبارزه و پرداخت سنگین‌ترین بها اکنون پس از عبور از مهلک‌ترین و خطیرترین آزمایش‌ها استوارتر، منسجم‌تر رهایی و آزادی ایران‌زمین را نوید می‌دهد، پنجاه و دومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق را به برادر عزیزمان مسعود رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت مریم رجوی و همه مجاهدین و مردم ایران تبریک و تهنیت می‌گوییم. باشد تا ملت مقاوم در طلوع خورشید تابناک آزادی در میهن خمینی زده با شور، نشاط و شادی در جشن بزرگ پیروزی حضور تک‌تک مجاهدین، مبارزین و ارتش آزادی را خیرمقدم گویند.
فیروزه اجاق - بهرام مودت
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ee3867d-2e12-4bc0-95ad-880fef3bdefc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات