728 x 90

ارمغان آخوندها ـ خوزستان در عطش و آتش کرونا

حکومت آخوندی هورالعظیم را خشک کرد تا چاه نفت بزند. رودخانه‌ها را منحرف کرد تا صنایع فولادش به راه باشد. صنایع جدید در مناطق گرفتار بحران آبی ایجاد کرد تا پول نیروی سرکوب، ساخت موشک و تروریسم را تأمین کند و یک سال و نیم است که مردم را در برابر کرونا بی‌سپر و حفاظ رها کرده.

ایرنا خبرگزاری رسمی رژیم از قول «رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در اعترافی نوشت: ۹شهرستان استان خوزستان بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند. شهرستانهای شوش، دشت آزادگان، اهواز، خرمشهر، آبادان، ماهشهر، بهبهان، اندیمشک و شادگان اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند».

این خبرگزاری با وقاحت مقصر گسترش کرونا را معرفی کرده است.

حالی است که آخوند رئیسی در خردادماه از چند استان اتوبوس‌های مزدورانش را به‌سوی خوزستان روانه کرد تا بازار نمایش انتخابات را برای رئیسی گرم کند!

اما دوران این تشبثات دیگر به پایان رسیده، زیرا کافی است نگاهی به شرایط کنونی جامعه انداخت تا از عمق نفرت مردم از رژیم آخوندی پرده برداشت.

مردم خوزستان در رابطه با مشکل به بی‌آبی خواهان سرنگونی رژیم شدند.

و این فریادی است که در سراسر ایران طنین‌انداز شده است و مردم تهران در پاسخ به قطعی برق آخوندهای حکومتی را با شعارهایشان هدف قرار دادند.

مردم درمان درد‌هایشان را یافته‌اند. باید خیمه‌ٔ این جلادان را از خاک ایران برای همیشه برچید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f09d2b74-6b88-4324-b54e-a6020c95061d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات