728 x 90

ادامه جنون و وحشت رژیم آخوندی از گردهمایی جهانی مقاومت؛ آصفری عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع

آصفری عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع
آصفری عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع
  • آصفری عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: حمایت ایران اینترنشنال از مجاهدین کاملاً ابتدایی و غیرحرفه‌یی است و جمهوری اسلامی می‌تواند به شکایت حقوقی اقدام کند. البته نظام های حقوقی جهانی، خود حامیان مجاهدین در جهان هستند.

خبرگزاری مهر آخوندی ۹مرداد ۹۹:

«محمدحسن آصفری عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام شبکه ایران اینترنشنال در پوشش گردهمایی (مجاهدین) گفت: (مجاهدین) یک جریان تروریستی است و تاکنون هزاران نفر را در کشور ما به‌شهادت رسانده است. از طرف دیگر شبکه ایران اینترنشنال نیز وابسته به رژیم سعودی است.

وی افزود: آل سعود در چند سال گذشته ضربات سنگینی از جبهه مقاومت دریافت کرده است و هیچگاه فکر نمی‌کرد در باتلاق یمن گیر کند یا این‌که ضربات سنگینی در سوریه و عراق دریافت کند. آل سعود به‌دنبال این است که کینه خود را از جبهه مقاومت با حمایت از (مجاهدین) نشان دهد.

این عضو کمیسیون امنیت مجلس در ادامه گفت: حمایت ایران اینترنشنال از (مجاهدین) تنها یک تنفس مصنوعی به (آنهاست) است که در ایران هیچ پایگاهی ندارد. هیمنه (مجاهدین) در عملیات مرصاد کاملاً از بین رفت. این حمایت هیچ نفعی برای آل سعود ندارد.

آصفری این اقدام را عملی ناشیانه خواند و افزود: حمایت ایران اینترنشنال از (مجاهدین) کاملاً ابتدایی و غیرحرفه‌یی است و جمهوری اسلامی می‌تواند با استفاده از قوانین حقوق بین‌الملل نسبت به شکایت حقوقی از این شبکه تلویزیونی اقدام کند. البته متأسفانه امروز نظام های حقوقی جهانی خود حامیان (مجاهدین) در جهان هستند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d22d7507-63ff-4c79-be8f-aab3d9dc2fb6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات