728 x 90

ادامه بحران درونی رژیم بر سر خرید سیسمونی خانواده قالیباف

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف
  • فلاح عضو کمسیون مشترک طرح صیانت مجلس رژیم: فضای مجازی در ماجرای سفر خانواده قالیباف نقش اول را داشت و این پیام را دارد که مجلس باید روی طرح صیانت مصر باشد
  • یک مهره باند غالب: رئیس مجلس که معاون وزیر نیست باید با احتیاط بیشتر صحبت شود
  • رسانه‌های حکومتی: سیسمونی برای قالیباف مشکل‌ساز می‌شود و اولین رقیب قالیباف برای ریاست مجلس پا به میدان گذاشته است

 

با گذشت بیش از یک هفته از برملا شدن افتضاح خرید سیسمونی خانواده قالیباف، کشمکش در درون رژیم بر سر این موضوع ادامه دارد.

نمازی، عضو سابق مجلس ارتجاع گفت: قالیباف باید پاسخ‌گویی رفتار فرزندانش باشد همان‌طور که او انتظار داشت دیگران در دولت قبل پاسخ‌گوی رفتار خانواده‌شان باشند. (سایت رویداد ۲۴ (رژیم)۸اردیبهشت)

 

یک مهره باند غالب به نام ایمانی نیز گفت: در موضوع خانواده رئیس مجلس شایعاتی را درباره رئیس یک قوه مطرح کردند که مسأله مهمی است. بحث در سطح معاون وزیر نیست، بلکه در حد مقامات بالای نظام است که باید درباره آنها با احتیاط بیشتر صحبت شود. (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۸اردیبهشت)

در همین حال رسانه‌های حکومتی نوشتند: سیسمونی برای قالیباف مشکل‌ساز می‌شود و اولین رقیب قالیباف برای ریاست مجلس پا به میدان گذاشته است. الیاس نادران گفته است که برای انتخابات ریاست مجلس که در خردادماه برگزار می‌شود خودش را کاندیدای ریاست می‌کند. (سایت حکومتی خبرآنلاین ۷اردیبهشت)

 

فلاحی، عضو کمیسیون مشترک طرح مسدودیت اینترنت موسوم به صیانت گفت: قطعاً فضای مجازی نقش اول را در این ماجرا داشته است. این اتفاق دارد این پیام را می‌دهد که مجلس باید روی طرح خود مصر باشد و این موضوع را پیگیری کند. این اولین بار نیست که این اتفاق رخ داده است.

وی به شکست ارگان سرکوب و سانسور موسوم به پلیس فتا برای جلوگیری از افشای دزدی، فساد حکومتی و جنایات رژیم اعتراف کرد و گفت: پلیس فتا هم یک ظرفیتی دارد و هر روز نمی‌تواند برای هر مطلبی اقدام کند. فضای مجازی هیچ‌گونه تعهدی درباره این‌که چه مطالبی منتشر می‌کند، ندارد. (خبرگزاری حکومتی انتخاب ۷اردیبهشت)

 

از سوی دیگر، وزیر ارتباطات رژیم تلویحا به بن‌بست در تصویب طرح مسدودیت اینترنت اعتراف کرد و گفت: این طرح هم‌چنان اشکالاتی در آن وجود دارد و باید ببینیم تصویب آن در مجلس چگونه پیش می‌رود. (خبرگزاری حکومتی انتخاب ۷اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d637798f-81db-4244-9746-bacd741b414a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات