728 x 90

اخبار ۶۰ثانیه شامگاهی ۲۷دیماه ۹۷

تجمع، اعتراض و اعتصاب در شهرهای میهن

کارگران قطار شهری کرمانشاه، اعضای شرکت کنترل‌ سازه زاینده رود فولادشهر، کارگران پتروشیمی سایت ۲ عسلویه و مردم شلمزار در هشتگرد در استان البرز تجمع اعتراضی برپا کردند.

 

نشنال اسکاتلند: اعتراضات سراسری بر رژیم ایران فشار وارد می‌کند

نشنال اسکاتلند: مهدی براعی از مسئولان سازمان مجاهدین خلق ایران می‌گوید: رژیم ایران تلاش کرده به تظاهرات خاتمه دهد اما شکست خورده است. وضعیت این رژیم در حال حاضر بحرانی است.

 

دونالد ترامپ: نمی‌گذاریم رژیم ایران موشک آزمایش کند

دونالد ترامپ: رژیم ایران یک موشک آزمایش کرد که شکست خورد... با این آزمایش می‌خواست موشکهای میان‌قاره‌ای را تست کند که به آمریکا هم برسد اما نمی‌گذاریم چنین چیزی اتفاق بیافتد.

 

اعترافات تاج‌زاده و زاکانی

اعتراف به تنفر مردم از رژیم آخوندی و وابستگی لباس‌شخصیها به رژیم در مناظره تاج‌زاده معاون پیشین وزارت کشور و زاکانی عضو پیشین مجلس ارتجاع

 

وضعیت وخامت‌بار محیط‌زیست در ایران

محمد درویش، یکی از کارگزان رژیم در محیط‌زیست: افزایش جمعیت حاشیه‌نشینی کشور از ۶۰هزار نفر به ۱۸میلیون نفر از سال ۱۳۵۶ تا کنون رسیده است.

 

آخوند جنتی:‌ دل‌بستن به اروپا عین سفاهت است

آخوند احمد جنتی:‌ بدون شک اروپا نیز اگر از آمریکا بدتر نباشد، بهتر نیست؛ برخی از همان کشورها از (مجاهدین) هم حمایت به‌عمل می‌آورند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2f2d006f-623f-43d2-8a7a-80087c770ac0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات