728 x 90

احتمال برافروخته شدن خشم اجتماعی چندان دور از انتظار نیست

قیام ایران
قیام ایران

احتمال برافروخته شدن خشم اجتماعی چندان دور از انتظار نیست 

روزنامه حکومتی جهان صنعت، در شماره امروز خود در مطلبی با‌عنوان «در مسیر گرانی» اذعان کرد که گرانی‌های سرسام‌آور، طراحی تمامیت حاکمیت آخوندی است. جهان صنعت نوشت: «می‌توان اذعان کرد که هم دولت و هم مجلس برای افزایش قیمتها و گرانی‌ها همصدا شده‌اند​!».

این روزنامه حکومتی یادآوری کرد که انقلاب کبیر فرانسه هم از گرانی نان شروع و منجر به سرنگونی نظام حاکم شد. آنگاه به‌سران رژیم هشدار داد: «زمانی که مردم قادر نباشند قوت‌لایموت خود که نان است را تأمین کنند احتمال برافروخته شدن خشم اجتماعی چندان دور از انتظار نخواهد بود» (روزنامه جهان صنعت۱۸ اردیبهشت).

 

رسانه حکومتی: معلوم نیست با چه شرایطی به یک‌سالگی دولت خواهیم رسید!

در حالی که موج جدید و بی‌سابقهٔ گرانی‌های سرسام‌آور به مواد غذایی رسید و حتی آرد و نان را هم نشانه رفته است سراسیمگی سراپای رژیم را فراگرفته و نسبت به «شورش گرسنگان» که «از انقلاب» هم «خطرناک‌تر است» هشدار می‌دهند (آخوند فاضل میبدی ۱۵اردیبهشت).

روزنامه حکومتی اعتماد در مطلبی با عنوان گرانی در راه، نوشت: گرانی‌های اخیر در کنار مجموع شرایط خاص و پیچیده و پرمساله کشور نگران‌سازتر از آن است که با سکوت مسوولان بلندپایه از سر بگذرد یا چاره‌اش فضا‌سازی‌های مالوف باشد.خسارت‌ها از هر طرف قابل مشاهده است و اگر با همین روند پیش رویم، معلوم نیست با چه شرایطی به یک‌سالگی دولت خواهیم رسید! اگر گذشت ۹ماه از آغاز به کار دولت برای ارزیابی عملکرد او کم باشد قطعا این مدت برای ارایه برنامه‌های مورد نیاز در بخش‌های مختلف کافی است و اگر دولتی پس از این همه مدت قادر به ارایه برنامه‌های خود نباشد مسلما در میدان اجرا که سخت و ناهموار است و انواع پیشامدهای غیرمنتظره در آن طبیعی است، ضعیف‌تر جلوه خواهد کرد..
اعتماد با مهر باطل زدن به دولت رییسی جلاد افزود: ... وقتی در اوج تحریم‌ها به سر می‌بریم و امکان واردات و صادرات گسترده و شفاف وجود ندارد و بازار سیاه با انبوهی از فساد و رانت و گرانی دمادم سیطره خود را افزایش می‌دهد، اگر همه دستگاه‌های کشور برای نظارت بر قیمت‌ها بسیج شوند کار چندانی از پیش نخواهند برد..
نگاهی به سوابق مدیریت‌های ارشد (؟!) در هیات دولت آن هم در شرایط بغرنج کنونی و تنگنای زمان واقعا تکان‌دهنده است .. (روزنامه حکومتی اعتماد ۱۸اردیبهشت).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cbed49c4-fa79-4f82-a2ff-feec337d370c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات