728 x 90

ابراز وحشت آخوندها از برگزاری کنفرانس در واشنگتن در حمایت از قیام ایران

کنفرانس در واشنگتن در حمایت از قیام ایران
کنفرانس در واشنگتن در حمایت از قیام ایران

زوزه‌های حکومت آخوندی از برگزاری کنفرانس در واشنگتن

خبرگزاری حکومتی ایسنا:

نشست دو حزبی سیاست ایران

روز شنبه توسط جامعه ایرانیان آمریکا در واشنگتن برگزار شد

پیامی ویدئویی توسط مریم رجوی پخش شد

افرادی هم‌چون جک کین، لیندا چاوز، سام براون بک و گری لاک در آن سخنرانی کردند

 

مایک پمپئو

هیچ امیدی برای همکاری دولت ایالات متحده با نظام وجود ندارد

رویکرد ما با شفاف‌سازی این موضوع آغاز شد

که مردم ایران باید به هر شکلی مورد حمایت قرار گیرند

 

خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲۷آذر ۱۴۰۱:

مایک پمپئو وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در یک نشست در واشنگتن با عنوان "سیاست ایران" لفاظی‌های خود علیه جمهوری اسلامی را تکرار کرد و گفت که هیچ امیدی برای همکاری دولت ایالات متحده با نظام وجود ندارد.

بنا بر گزارش واشنگتن اگزمینر، پمپئو با طرح این ادعا که جمهوری اسلامی با مردم خود با خشونت رفتار می‌کند، گفت که خیلی خوب است که جهان نسبت به آن چه خشونت نظام ایران می‌خواند، هوشیار شده است اما همکاری یا مذاکره دولت ایالات متحده با دولت ایران هیچ معنایی ندارد،

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در سخنان خود افزود: رویکرد ما با شفاف‌سازی این موضوع آغاز شد که مردم ایران باید به هر شکلی مورد حمایت قرار گیرند.

پمپئو با معترض خواندن افراد حاضر در ناآرامی‌های اخیر کشورمان آنها را مورد ستایش قرار داد و با تکرار ادعاهای خود از دولت بایدن و جهان خواست تا رفتارهای نظام ایران با معترضان را محکوم کنند.

نشست دو حزبی سیاست ایران روز شنبه توسط جامعه ایرانیان آمریکا در واشنگتن برگزار شد و افرادی هم‌چون جک کیان، ژنرال چهار ستاره بازنشسته آمریکایی، لیندا چاوز یک مقام سابق آمریکا، سام براون بک و گری لاک، سفرای سابق آمریکایی در آن سخنرانی کردند. هم‌چنین پیامی ویدئویی توسط مریم رجوی در این نشست پخش شد.

 

خبرگزاری مهر آخوندی ۲۷آذر ۱۴۰۱:

وزیر امور خارجه سابق آمریکا در ادامه تلاش‌های غرب برای شعله‌ور نگه‌داشتن آتش اغتشاشات ایران، بار دیگر از آشوب‌های ایران حمایت کرد!

پمپئو مدعی شد که هیچ دلیلی وجود ندارد که آمریکا به مذاکره یا همکاری با دولت ایران ادامه دهد

وی در ادامه حمایت‌های آشکار دولتمردان آمریکا از اغتشاشات ایران مدعی شد: رویکرد ما با تأکید صریح بر این‌که مردم ایران باید مورد حمایت همه‌جانبه قرار گیرند، آغاز شد. پمپئو در ادامه با ملتهب جلوه دادن شرایط داخلی ایران، مدعی شد که دولت بایدن و جهان باید هم‌چنان به محکوم کردن تهران ادامه دهد.

 

همشهری متعلق به سپاه پاسداران ۲۷آذر ۱۴۰۱:

مایک پمپئو وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در یک نشست در واشنگتن با عنوان "سیاست ایران" لفاظی‌های خود علیه جمهوری اسلامی را تکرار کرد و گفت که هیچ امیدی برای همکاری دولت ایالات متحده با ایران وجود ندارد.

بنا بر گزارش واشنگتن اگزمینر، پمپئو با طرح این ادعا که جمهوری اسلامی با مردم خود با خشونت رفتار می‌کند، گفت که خیلی خوب است که جهان نسبت به آن چه خشونت نظام ایران می‌خواند، هوشیار شده است

پمپئو با معترض خواندن افراد حاضر در ناآرامی‌های اخیر کشورمان آنها را مورد ستایش قرار داد و با تکرار ادعاهای خود از دولت بایدن و جهان خواست تا رفتارهای ایران با معترضان را محکوم کنند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/11c1568b-145d-43c9-b529-d7e44dcb6a51"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات