728 x 90

ابراز وحشت آخوند رئیسی سردژخیم قضاییه رژیم از بی‌اعتمادی مردم

 آخوند رئیسی سر دژخیم قضاییه
آخوند رئیسی سر دژخیم قضاییه

آخوند رئیسی سردژخیم قضاییه رژیم با وحشت‌زدگی گفت: «رسانه‌ها و بالاخص صدا و سیما باید برای مقابله با جنگ روانی دشمن و اغنای افکار عمومی نسبت به حقایق جاری کشور دست برتر را داشته باشند».

هم‌چنین گفت: «اجازه ندهند شایعات و اخبار غیرواقعی افکار عمومی را مشوش نماید». (بخوانید افشاگریهای مقاومت ایران) (تلویزیون شبکه یک(رژیم) -دهم فروردین ۹۹)

 

 افشاگریهای مقاومت  ایران 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر روز یکشنبه ۱۰فروردین ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان ویروس کرونا در ۲۳۲شهر کشور به ۱۳۶۰۰نفر رسیده است. تعداد قربانیان در اردبیل به ۲۳۵نفر، در تهران به ۱۸۰۰نفر، در قم به ۱۴۸۰نفر، در خوزستان به ۶۱۰نفر، در لرستان به ۳۶۰نفر، در زنجان به ۲۲۰نفر و در کهکیلویه و بویراحمد به ۹۰نفر رسیده که آمار سایر استانها به آن اضافه می‌شود.

کارکنان بیمارستان بقیه‌الله تهران می‌گویند در این بیمارستان روزانه ۲۰تا ۳۰نفر فوت می‌کنند.

در قم یکی از پزشکان سوگند می‌خورد که هزاران مبتلا وجود دارد و روزبه‌روز اوضاع بدتر می‌شود.

در زنجان به‌گفته پزشکان تنها در بیمارستان ولی عصر هر روز حداقل ۵نفر به‌دلیل ابتلا به کرونا جان می‌دهند، اما به پزشکان و کادر درمانی دستور داده‌اند آمار واقعی ندهند والا اخراج می‌شوند.

 

شورشهای جدید در زندانها

شورشهای جدید در زندانهای عادل‌آباد شیراز، همدان، مهاباد و تهران بزرگ و فرار دهها زندانی دیگر درپی شورش و فرار زندانیان درسقز، تبریز، الیگودرز و خرم‌آباد، بیانگر استیصال رژیم و حمایتهای فداکارانه مردمی از زندانیان است 

 

خانم مریم رجوی بار دیگر نسبت به‌یک فاجعه بزرگ و جنایت علیه بشریت در زندانهای ایران هشدار داد و برای جلوگیری از جان باختن دستجمعی زندانیان خواستار اقدام فوری دبیرکل، شورای امنیت، شورای حقوق‌بشر و کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل ‌متحد و هم‌چنین اتحادیه اروپا برای آزادی همه زندانیان به‌ویژه زندانیان سیاسی گردید.

 

بیشتر بخوانید:

درگیریها و فرارهای جمعی زندانیان در شهرهای مختلف میهن

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5a346d2-7fdf-4bdb-a25d-f49a5a34a200"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات