728 x 90

آنهایی که تا ۲هزار کیلومتری ایران پایگاه دارند بدانند – لاف زنی فرمانده پاسداران خامنه‌ای

لاف زنی موشکی پاسدار جعفری
لاف زنی موشکی پاسدار جعفری

خبرگزاری حکومتی تسنیم مورخ ۲۲شهریور ۹۷، به لاف زنیهای پاسدار جعفری که برای روحیه دادن به نیروهای وارفته رژیم ایران سخنرانی کرده بود انعکاس داد، این پاسدار جنایتکار مدعی شد: «امروز برخورداری ما از انبوه موشک‌های با برد ۲هزار کیلومتری نقطه زن، توان بی‌نظیری را به جمهوری اسلامی ایران داده است که ملت ما به پشتوانه این قدرت ها و توانمندیهای نیروهای مؤمن و انقلابی بتوانند مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند».

این در حالی است که کارشناسان بین‌المللی چنین ادعاهایی را که هر از چند گاه رژیم وامانده ولایت فقیه به آن می‌آویزد را به تمسخر می‌گیرند.

 

 

پیام بسیار معنا دار موشک‌های سپاه

پاسدار جعفری در ادامه لاف زنی‌ هایش گفت: « آنهایی که در اطراف و در شعاع ۲هزار کیلو متری خاک مقدس ایران، نیرو، پایگاه و تجهیزات دارند باید بدانند که همه موشک‌های سپاه پاسداران از دقت بالایی برخوردارند.... انتقام اخیر سپاه از تروریست‌ها پیام بسیار معناداری برای دشمنان به‌ویژه ابرقدرت هایی است که فکر می‌کنند می‌توانند اهداف پلید و زورگویی‌ هایشان را به ما تحمیل کنند».

 

البته چند ساعت پس از ادعای رژیم آخوندی مبنی بر هدف قرار دادن پایگاههای احزاب کردی با موشکهای بالستیکی نقطه زن از داخل خاک ایران، کارشناسان نظامی مشخص کردند که عملیات رژیم آخوندی، در واقع یک موشک‌پرانی تروریستی از داخل عراق و از فاصله حدوداًً ۲۰کیلومتری بوده است.

 

نیاز شدید به روحیه برای سازش نکردن

فرمانده کل پاسداران خامنه‌ای در بخش دیگری از مصاحبه‌اش، علت نیازمندی شدید رژیمش به دود و دم و لاف زنی را فاش کرد و گفت در این دروان وانفسا و غربت به شدن نیاز به روحیه دارند. وی که به‌مناسبت برگرداندن استخوان تلفات جنگ خمینی ساخته صحبت می‌کرد گفت: «شهیدان گمنام که پیکر آنها سالها در دل خاک مانده و مشتی استخوان برگشته است حتماً پیام خاصی دارند که در این دوران وانفسا و غربت اسلام و عدالت و در شرایطی که مردم به‌شدت نیاز به روحیه و چراغ راه برای ایثارگری و فداکاری و سازش نکردن با دشمن دارند، به میهن بازگشته‌اند».

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55c96eda-9054-4230-a429-33bf3a568b9b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات