728 x 90

آنالنا بربوک: آلمان از شهروندانش می خواهد ایران را ترک کنند

آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان
آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان

آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان در یک پیام ویدئویی از شهروندان آلمانی خواست که ایران را ترک کنند.

سایت واتس آلمان روز ۱۲آبان پیام آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان را منتشر کرد که نوشته است: «در رابطه با ایران ما به مدت هفته‌ها تجربه می‌کنیم که چطور ایران با خشونت بی‌رحمانه‌ای با شهروندان و جوانان برخورد می‌کند، و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد که در این رابطه انسان‌هایی کشته می‌شوند. به همین دلیل من به‌عنوان وزیر خارجه از یک‌طرف هر چه در توان داریم در چارچوب قوانین بین‌المللی در طرف مردم ایران ایستاده‌ام و در طرف دیگر در رابطه با کسانی که در ایران تابعیت آلمان دارند مسئولیت حفاظت به عهده‌دارم، ما با گام کنونی به تشدید وضعیت امنیتی در ایران واکنش نشان می‌دهیم و چنین تدابیری را به‌صورت تنگاتنگ با شرکایمان هماهنگ می‌کنیم».

یک سخنگوی وزارت خارجه به خبرگزاری آلمان گفته است درخواست دولت از شهروندان این کشور برای خروج از ایران با توجه به «رفتار خشونت‌آمیز و سرکوب فزاینده نیروهای امنیتی» یک اقدام ضروری بوده، چرا که ملاحظات امنیتی در ایران تغییر کرده و دولت آلمان ملزم به حمایت از اتباع خود در این کشور است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/015943d4-51ff-4792-be35-b9eaf0eb8a88"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات