728 x 90

سناتور میچ مک کانل: جهان منتظر به کارگیری قدرت آمریکا و وادار کردن ایران به تغییر رفتارش است

سناتور میچ مک کانل
سناتور میچ مک کانل

سناتور میچ مک کانل، رهبر جمهوری‌خواهان در مجلس سنای آمریکا در واکنش به حمله پهپادی شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران که منجر به مرگ سه نظامی آمریکایی و زخمی شدن دهها تن دیگر شد در پیامی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد نوشت: «جهان منتظر اقدام قاطع رئیس‌جمهوری ایالات متحده برای «به کارگیری قدرت آمریکا و وادار کردن ایران به تغییر رفتارش است».
وی با بیان این‌که نمی‌توانیم با تردید و اقدامات نصفه و نیمه به این تجاوزگری خشونت‌بار پاسخ دهیم اضافه کرد «تا زمانی که ایالات متحده هزینه‌های جدی و فلج‌کننده‌ای را نه تنها بر تروریست‌های نیابتی حاضر در خط مقدم، بلکه بر حامیان ایرانی آنها که خون آمریکایی‌ها را به‌عنوان نشان افتخار به تن می‌پوشند تحمیل نکند، آنها همین‌گونه جسور خواهند ماند».


در همین حال باب منندز، سناتور دموکرات نیز در واکنش به این حمله پهپادی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایالات متحده باید یک بازدارندگی قوی در برابر جمهوری اسلامی و گروه‌های نیابتی آن ایجاد و از تکرار این حوادث جلوگیری کند».
منندز در همین پیام با اشاره به این‌که ماههاست که زنگ خطر فعالیت‌های شوم جمهوری اسلامی از طریق نیروهای نیابتی‌اش را به صدا در آورده اضافه کرد: «ایالات متحده باید شبه‌نظامیان تحت حمایت حکومت ایران را به‌خاطر حمله به نیروهای آمریکایی در اردن پاسخگو کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b74354b-636b-4b5d-bdd2-734dcb8b5a19"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات