728 x 90

آفساید/ ترس رژیم ایران از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

اخبار دروغ
اخبار دروغ

این هفته بحث ایران رژیم چنج #IranRegimeChange یا تغییر رژیم که مدتها به‌صورت هشتگ در شبکه‌های اجتماعی سر زبون ها بود بالاخره یک تصویر مادی پیدا کرد، در بزرگترین همایش ایران آزاد در پاریس. و به این ترتیب شاهد شلیک یک موشک سیاسی عظیم به سمت بیت خامنه‌ای بودیم.

نکته همایش امسال این بود که در شرایطی برگزار شد به‌لحاظ بین‌المللی و داخلی که هیچکس نمیتونست بی‌تفاوت از کنارش رد بشه. هر کسی که این صحنه رو میدید یا باید تشویق می‌کرد یا باید در بی‌طرفی مطلق عین واقعیت رو منعکس می‌کرد یا اگر واقعیت رو هم نمیتونست تحمل کنه دیگه باید در کنار بلندگوهای حکومتی یه بوقی علیه اون می‌زد. و این بوق زدنها حتی قبل از گردهمایی شروع شد.

 

همایش پاریس ـ خبر و سایت جعلی

درست در روز اجرای برنامه هنوز چند ساعت مونده به شروع برنامه یکدفعه توی بعضی کانالها و سایتهای مشکوک این خبر درج شد که گردهمایی به روز دیگه‌یی موکول شده. بعد زیرش هم آدرس زده سایت رسمی مجاهدین mojahedin.org اما وقتی موش رو می‌بری روش و دقت میکنی میبینی نوشته mojahedin.com یعنی یه آدرس دیگه است. حالا اگر روش کلیک می‌کردی می‌رفتی توی یه سایتی که همه چی‌اش مثل سایت رسمی مجاهدین بود اما به شکل ناشیانه‌یی این خبر در حاشیه‌اش خودنمایی می‌کرد که بله «بنا‌به تشخیص رئیس‌جمهور مریم رجوی گردهمایی بزرگ پاریس به تاریخ ۳مرداد موکول گردید. این تغییر به‌مناسبت رونمایی از تفاهم‌نامه جدید برجام و سالگرد عملیات فروغ جاویدان می‌باشد.»

ترس رژیم ایران از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

ترس رژیم ایران از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

 

 

ترس رژیم ایران از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

ترس رژیم ایران از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

 

 

ترس رژیم ایران از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

ترس رژیم ایران از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

 

 

واکنش رسوای آخوندها در برابر گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

واکنش رسوای آخوندها در برابر گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

 

 

حالا جمعیت توی سالن کیپ تا کیپ نشستن بعد همه اتوبوسها توی پارکینگن اما در سایت تلویزیون اندیشه خبر لغو گردهمایی رو درج کردن. حالا این قرار بود کی رو گول بزنه خدا بزرگه ولی در حد یک جوک اسباب خنده رو فراهم کرد.

بهرحال این جوک هم تموم شد و رفت و برنامه برگزار شد.

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷

 

 

چندین شبکه تلویزیونی پخش زنده کردن. ازش گزارش دادن. که دیگه خود تی وی ریش و حتی بخش دروغ‌پراکنی ۲۰۳۰هم به اون اذعان کردن:

« بزم منافقانه چهره‌های تکراری دوباره امسال در پاریس برگزار شد، گردهمایی مجاهدین که هر سال با میهمانان اجاره‌یی برگزار میشه از حمایتهای مالی عربستان و آمریکا برخورداره.

رودی جولیانی وکیل ترامپ و نیوت گینگریچ مشاور ترامپ از جمله آمریکایی‌هایی بودن که در این نشست حضور داشتن. دولت ایران به فرانسه که اجازه داده این جلسه برگزار بشه اعتراض کرده.»

 

همایش پاریس ـ ژست بی‌طرفی!

البته معلوم نیست که این همایش چهره‌های تکراری با میهمانان اجاره‌یی چه مشکلی ایجاد میکنه که دولت ایران به‌خاطرش به دولت فرانسه اعتراض کرده. در ضمن تلویزیون حکومتی تمام تلاشش رو میکنه که تصویری از ابعاد گردهمایی و جمعیت حاضر در سالن نشون نده تا ولایتمداران و وابستگان ولایت دچار ترس و دلهره نشن، اما یکی دو روز بعد از این‌که این جماعت در بهت و حیرت فرو رفته بودن با واسطه و از طریق شبکه‌های اجتماعی شروع به درج این عکسها به‌طور گسترده کردن. با عنوان حاشیه جنجالی نشستهای اخیر سازمان مجاهدین و بعد هم گفته قضاوت با مردم. یعنی هم ژست بی‌طرفی گرفته که مردم خودتون ببینید هم تیتر زده جشن اجاره‌یی مجاهدین در نشست اخیر فرانسه با پناهندگان آفریقایی. بعد گویی که الآن بزرگترین فتح‌الفتوح اطلاعاتی رو کرده این عکسها رو در همه رسانه‌های زنجیره‌یی منتشر کردن.

 

همایش پاریس ـ عکسهای جعلی

حالا کافیه که شما فقط همین عکس رو با گوگل سرچ کنید..بعد می‌بینید که این عکسها در سالهای گذشته هم بارها منتشر شدن. از جمله در سایت تسنیم در سال ۲۰۱۵یا خرداد سال ۹۴، یعنی هیچ ربطی به نشست اخیر مجاهدین نداره بلکه عکس مال ۳سال پیشه و در سایت تسنیم یعنی سایت سپاه قدس منتشر شده.

حالا عکسهای دیگه رو سرچ می‌کنیم و می‌بینیم که بعله این عکسها هم از سال ۲۰۱۳در سایتهای مختلف وجود داشتن به‌طور خاص در سایت وزارت اطلاعات معروف به اینترلینک که چندبار در سالهای گذشته از این عکسها استفاده کرده. خود عکس مربوط به سال ۲۰۱۳یا ۱۳۹۲هست که باز همون ۵سال پیش در همه سایتهای حکومتی درج شده و جالبتر این‌که اصلاً این عکسها مال فرانسه نیست بلکه مال نیویورکه.

یعنی صداقت رسانه‌یی موج می‌زنه اینجا.. البته ناگفته نمونه که برخی کانالهایی که هول شدن یا حالا نادانسته این عکسها رو منتشر کردن بعدش پاک کردن. اما اون کانالهایی که ژست براندازی دارن و هنوز دارن از عکسهای کهنه شده در سایتهای سپاه و وزارت اطلاعات استفاده می‌کنند چه هدفی دارن دیگه قضاوتش با مردمه.

 

همایش پاریس ـ یک گزارش جعلی در گاردین

یکی دیگه از طنابهایی که تی وی ریش خودش رو ازش آویزون کرد تا خودش رو از زیر فشار ضربه موشک سیاسی مقاومت بیرون بکشه گزارشی از گاردین بود که باز با آب و تاب همه جا بهش استناد کرد:

گاردین امروز از پشت صحنه صحنه‌سازی دیروز منافقین نوشته بود این روزنامه انگلیسی نوشته حدود ۴۰۰۰نفری جمع شده بودن ولی بیشترشون یا پناهجو بودن یا جوانان اهل اروپای شرقی که حاضر شدن در ازای سفر آخر هفته با اتوبوس خودشون رو به محل برسونن

 

این‌که خبرنگار گاردین تعداد این جمعیت رو ۴۰۰۰نفر شمرده احتمالاً به کمبودهاش در آموزش ریاضی در دبستان برمیگرده چون شمردن رو همه در دبستان یاد می‌گیرن. اما اگر اینجا هم کمی ریز بشیم که این گزارش گاردین رو کی نوشته به اسم آرون مرات میرسیم که در پاریس این گزارش رو تهیه کرده. این آقای آرون مرات که در واقع اسم کاملش آرون رضا مرات هست یک خبرنگار ایرانی تبار مسائل ایران بوده. در واقع میشه گفت یک مماشاتچی مخفی و از رفقای تریتاپارسی و از مریدان حسن روحانی و جواد ظریفه که سابقه طولانی در تبلیغ و ماله کشی برای سیاست مماشات با رژیم آخوندی داره. تقریباً از هر فرصتی برای تبلیغ روباه بنفش و وزیرخارجه آخوندی استفاده کرده.

 

همایش پاریس ـ تعریف از فواید حسن روحانی!

اینجا بعد از روی کار اومدن روحانی در این سمینار از فواید روحانی برای سیاست مماشات غربیها تعریف میکنه.

آرون رضا مرات: در سمینار فرانت کلاب: تنها چیزی که ما می‌تونیم درباره‌اش مطمئن باشیم اینه که روحانی و قوه مجریه از طرف ولی‌فقیه مأموریت دارن به‌صورت جدی برای نزدیک شدن به غرب تلاش کنند، با هدف کاهش تحریمها در برابر میزانی از شفاف سازی در فعالیتهای هسته‌یی ایران که ما در ماههای آینده متوجه خواهیم شد چه چیزهایی رو در برمیگیره... روحانی وزیر نفتی رو بکار گرفته که در دوره خاتمی، در اواخر دهه نود (میلادی) همین کارنامه رو داشت. این آقای محترم به اسم بیژن زنگنه، واقعاً میخواد صنعت نفت ایران رو به یک نهاد بسیار تجاری‌تر و غیرمتمرکزتر و هوشمندتر تبدیل کنه...(در مورد دخالت در سوریه) این برخلاف منافع امنیت ملی ایران و منافع گسترده‌تر منطقه‌یی ایرانه که از اسد پشتیبانی کنه. علائمی وجود دارن مثلاً رئیس‌جمهور سابق، رفسنجانی تعدادی شاخه زیتون به عربستان سعودی تقدیم کرده.


یا اینجا هم با خودشیرینی برای کمردرد ظریف آه و افسوس خورده که ایشالا هر چه زودتر به توافق برسن و کمرش هم خوب بشه.

حمایت هاش از لابی رژیم در آمریکا و تریتا پارسی هم که فراوونه.
اما خب الآن بقول مردم دیگه تمومه ماجرا و این مبلغ شکست خورده مماشات به سرهم کردن این گزارشات روی آورده.
بنابراین اونچه که تحت عنوان روزنامه انگلیسی گاردین تو تی وی ریش ازش اسم میبره در واقع یکی از قلم زنهای خودشونه که حالا این‌که برای نوشتن این گزارش هم از شیخ فری و شرکا چیزی دریافت کرده یا نه میذاریم به قضاوت خودتون.

 

اما جدای از همه این واکنشهای نظام آخوندی و دم و دنبالچه‌هاش پیام این کهکشان از طریق دهها رسانه مستقل و خبرگزاریهای بین‌المللی به همه جهان مخابره شد. تغییر رژیم ایران به‌عنوان خواست عموم ملت ایران و معرفی آلترناتیو دموکراتیک این رژیم پیام اصلی این گردهمایی بود که در دنیا شنیده شد. و تصویری از ایران آینده در برابر چشم جهانیان قرار گرفت.

 

مطالب مرتبط

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92f7f9b6-cd4a-4f8f-9130-ba2a7b67f851"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات