728 x 90

آخوندها در محاصره نفرت مردم

ارگانها و کارگزاران رژیم این روزها پیوسته نسبت به خطر نفرت عظیم اجتماعی و اقدامات دشمن، هشدار می‌دهند.

جوان، ارگان سپاه نوشت: جنگ روانی دشمن در ۶ماههٔ نخست ۱۴۰۰ با هدف فعال‌سازی گسل‌های امنیتی و رادیکال کردن مطالبات اقتصادی و اجتماعی، افزایش یافته است.

ارگان سپاه پاسداران ادامه داد: تحرکات دشمن با وجود برخی معضلات، نظیر قطع مکرر برق، کم‌آبی و تجمعات حمایتی از اعتراضات مردم خوزستان، نارضایتی و اعتراض را در تیرماه به اوج رساند.

پاسدار جلالی، سرکردهٔ پدافند غیرعامل رژیم نیز گفت: دشمنان ما از افکار عمومی، رسانه و فضای مجازی به‌عنوان سلاح علیه نظام استفاده می‌کنند. دشمن سناریوهای جنگ ترکیبی را با استفاده از سایبری، شبکهٴ اجتماعی، امنیت و اقتصاد، علیه ما به‌کار می‌گیرد.

ارگان دیگر سپاه پاسداران هم هشدار داد: طی هفته‌های اخیر، دشمنان نظام با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب و دیداری و شنیداری، اعتماد و امید اجتماعی را هدف گرفتند.

در همین حال معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری رژیم اعتراف کرد که جوانان شورشی به‌صورت گسترده دوربینهای جاسوسی رژیم در اماکن مختلف را هدف قرار می‌دهند. این کارگزار رژیم گفت: «این دوربینها را با تیر زدند».

روزنامهٔ حکومتی مستقل نوشت: مجاهدین تیم‌های تخریب خود را گسترش داده‌اند و جوانان را برای شورش و اغتشاش تحریک می‌کنند و برای حرکت گسل‌های اجتماعی برنامه‌ریزی می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02157cf9-c63d-43a1-ae2f-0c17132ffeaf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات