728 x 90

آخوند علم‌الهدی خواستار اجرای طرح سرکوب زنان به بهانه بدحجابی توسط پزشکیان شد

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

آخوند علم‌الهدی امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد در جمعه‌بازار این شهر خواستار اجرای طرح سرکوب زنان به بهانه بدحجابی تحت عنوان لایحه عفاف و حجاب توسط پزشکیان شد.

تلویزیون شبکه خراسان رژیم - آخوند علم‌الهدی امام جمعه رژیم در مشهد ۱۶شهریور ۱۴۰۳:

خوشبختانه لایحه عفاف و حجاب به مصوبه عفاف و حجاب در آمد و این مصوبه را شورای نگهبان هم تصویب کرد و قطعی شد و اینجاست که بعد از ابلاغ مجلس به دولت بایستی آقای رئیس‌جمهور این مصوبه را ابلاغ کنند و انشاءالله امیدواریم که آقای رئیس‌جمهور در ابلاغ این مصوبه کوتاهی انجام ندهند و این مصوبه رو هر چه زودتر هم ابلاغ کنند که اجرا بشود، چون مردم متدین ما از یکی از دولتهای گذشته یک خاطره تلخی دارند.

علم‌الهدی افزود: مصوبه صیانت آمران به معروف و ناهیان از منکر رو مجلس تصویب کرد و بعد در آن زمان اون آقای رئیس‌جمهور در اون دولت حاضر نشد این مصوبه رو ابلاغ کنه، آخرش رئیس مجلس ابلاغ کرد، از نظر قانون و این خاطره تلخی شد برای متدینین ما، از دولت که این خاطره تلخ رو هنوز هم دارند و انشاالله امیدواریم که این خاطره تلخ دوباره تجدید نشه که در ابلاغ مصوبه عفاف و حجاب خدای نکرده کوتاهی به‌وجود بیاد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98465343-c157-4321-93c0-ce3e6d7de267"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات