728 x 90

آخوند علم‌الهدی: اعتماد عمومی مردم خدشه دار شده، دولت سیزدهم اعتماد عمومی را بازسازی کند

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی

آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه روز ۱۲شهریور مشهد در وحشت از فضای مجازی به‌دلیل افشای جنایتهای رژیم آخوندی گفت: چشمتان به این فضای مجازی و به این موبایلها و به این تبلت ها نباشد، هر کسی در فضای مجازی یک عربده‌کشی کرد خواست حاشیه برای نظام و دولت درست کند، فعلاً شما بدوید دنبال او دولت همه کارش را بگذارد زمین بیاید این حاشیه را جواب بدهد!

وی افزود: بابا این فضای مجازی عربده‌کشی سر چهارراه است! تا حالا هم دیده‌اید خیلی حرفها زده‌اند دروغ بوده، در آن هر چه شما اینجا می‌بینید و می‌شنوید بیایید در زندگی واقعی و در واقعیت کشور این را آزمایش کنید.

علم‌الهدی درباره بی‌اعتمادی مردم به حکومت گفت: اعتماد عمومی مردم به دولت خدشه‌دار شده است. اگر بنا شد اعتماد عمومی مردم نسبت به دولتی که یک بخش از این نظام است خدشه‌دار بشود اعتماد مردم به نظام خدشه‌دار می‌شه و این درست نیست!

آخوند علم‌الهدی درباره وعده‌های سر خرمن دولت آخوند رئیسی جلاد گفت: وعده اول وزیر بهداشت گفت تا سالگرد پیروزی انقلاب ۲۲بهمن تمام کشور واکسینه می‌شوند. می‌دانید معنی واکسینه تمام کشور یعنی چه؟ یعنی برای این‌که تمام کشور واکسینه بشوند یعنی ۶۰میلیون بالای ۱۸سال ما جمعیت داریم مرد و زن باید واکسینه بشوند ما به ۱۲۰میلیون دوز واکسن احتیاج داریم تا به الآن ۲۸میلیون دوز واکسن تزریق شده از ۱۲۰میلیون ۹۲میلیون مانده ۹۲میلیون آدم اینها بایستی واکسینه بشوند. ۹۲میلیون دوز واکسن هم احتیاج داریم که اینها را از خارج بیاورند یا در داخل تولید کنند. ۵ماه هم بیشتر وقت ندارند دولتمردی که می‌آید می‌گوید این را بداند که ۵ماه بیشتر وقت نیست! در این ۵ماه بایستی ۲۲بهمن امسال را مردم جوری بگذرانند که ملت واکسینه شده هستند. یعنی از آن انتهای روستاهای مرزنشین گرفته تا مرکز کشور همه واکسینه شده هستند.

وعده دومی که دادند یک میلیون مسکن در یک سال یعنی در تیرماه ۱۴۰۱ بایستی یک میلیون مسکن در این کشور تولید شده باشد والا اعتماد مردم به هم می‌خورد.

گفتند یک میلیون شغل در ظرف یک سال یعنی تا تیرماه ۱۴۰۱ یک میلیون شغل بایستی در کشور به‌وجود بیاید یک میلیون آدم بروند سرکار.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c9fa6043-d0d9-42f3-8b67-d793ba44e753"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات