728 x 90

آخوند روحانی: سال ۹۸سال سختی برای ما بود

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع روز جمعه ۱فروردین ۹۹ در پیام سال جدید خود تبهکاریهای نظام ولایت فقیه را به گردن تحریم‌ها و انزوای رژیم که خود نتیجه عمکرد رژیم است، انداخت و ضمن تأکید بر سیاست‌های تروریستی و جنگ‌افروزانه رژیم، داغ دل نظام را از هلاکت سردژخیم ولایت تازه کرد.

 

آخوند روحانی گفت:

«صنعت نفت در شدیدترین تحریم تاریخی قرار گرفت و فشارها از هر سو بر اقتصاد کشور ما وارد شد،

آنها فکر می‌کردند در تورم و رکود، کشور را به نقطه بحرانی برسانند اما همه آمارها به ما می‌گوید در ۹ماهه سال ۹۸ رشد اقتصادی ما مثبت بوده و تورم در حد ممکن مهار شده است.

چندی نگذشت که در همین سال مردم ما در تب و تاب احساس یک جنگ ناخواسته قرار گرفتند. از همه سو تهدید بر کشور ما، اما کاری که رزمندگان بزرگ و نظامیان ما در صحنه ایستادگی و مقاومت و مرزها و دفاع ما آفریدند، کم نظیر بود.

آنچه که می‌توان به‌عنوان ثمره تکنولوژی پیشرفته سالهای اخیر خواند توسط موشک پدافند ما در مرز جنوبی ما سرنگون شد.

با موشکی این پهپاد را سرنگون کردیم که به دست صنعتگران ایرانی ساخته‌ شد. چندی نگذشت که بی‌شرمانه‌ترین و بزدلانه‌ترین ترور تاریخی را آمریکا علیه سردار بزرگ ما، سردار مبارزه با تروریزم انجام داد.

رزمندگان ما با غرش موشک در یکی از بزرگترین پایگاههای نظامی این دژ پوشالین را فرو ریختند. ما خطای باور نکردنی یک فرد را هم شاهد بودیم و ۱۷۶عزیز که عمدتاً هموطنان ما بودند از این حادثه قربانی شدند،

پایان سال با یک مهمان ناخوانده مخرب روبه‌رو شدیم،

اما نکته مهم این است که از کرونا خطرناک‌تر، از بیماری جسم سخت‌تر، بیماری روح و روان است که باید با آن مقابله کنیم و بجنگیم.

چه کسی باور می‌کرد که در این فضای سخت و در این بیماری عده‌یی با روح و جان و سلامت مردم هم بخواهند بازی کنند، سخنانی در فضای مجازی و حقیقی بگویند که روح مردم را آزرده کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf5d5eab-d894-46f4-b2b0-8496932e05dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات