728 x 90

آخوند روحانی: در کشور زبان تخریب و تضعیف و تحریف به راه افتاده

آخوند روحانی
آخوند روحانی

با تشدید جنگ گرگها در کشاکش نمایش انتخابات و زیر ضرب بودن دولت و باند روحانی، رئیس‌جمهور ورشکسته ارتجاع در سخنرانی روز شنبه خود ضمن تکرار بلوفهای همیشگی و دروغ‌درمانی درباره کرونا، به تصفیه حساب و شکوه و شکایت علیه باند رقیب پرداخت:

آخوند روحانی ۲۲خرداد۱۴۰۰ گفت:

در کشور ما نمی‌دانم چرا دچار لکنت عجیبی شده! و زبان نقد و انتقاد که همیشه باز بوده امروز هم باز هست و متأسفانه زبان تخریب و تضعیف و تحریف به راه افتاده..

من تعجب می‌کنم بعضی‌ها این کلمه طرح تحول سلامت را نمی‌توانند بفهمند بابا سه کلمه هست طرح تحول سلامت کدامش را نمی‌توانید بفهمید، تحول را نمی‌توانید بفهمید، طرح را نمی‌توانید بفهمید یا کل سلامت؟ طرح تحول سلامت، دنیا دچار تعجب شد دهها رهبر دنیا به خود من گفتند گفتند چطور شما توانستید در کشور این کار را بکنید؟؟!

کار دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه سلامت در تاریخ ایران بی‌نظیر بوده اگر حرف دارید بزنید! در تاریخ ایران تاریخ ایران را بیاورید از همان اول از زمان هخامنشیان تا حالا تاریخ ایران را ورق بزنید.

دیگه حالا من اصلاً در مخیله من نمی‌آمد که راجع به سه چیز کسی شک بکند یکی راجع به برجام و خدمات برجام که حالا البته شکاکین در این زمینه زیاد هستند.

خوب ما در این ایام می‌بینیم که عدالت و انصاف و بیان واقعیت حالا اینها که هیچی بیان واقعیت که هیچی تحریف و تغییر را و آمار غلط و آمار دروغ که چی بشود؟ می‌خواهیم به کجا برسیم.

این که مقام معظم رهبری در هر مسأله‌ای می فرمودند من خودم هم تابع مصوبات ستاد ملی کرونا هستم این جوری تقویت شد ستاد اگر رهبری تقویت نمی‌کرد اگر روضه ماه محرمش یا فاطمیه‌اش به همان صورتی که خودش تنها در حسینیه می‌نشست.(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۲خرداد)

ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی در تصفیه حساب با باند رقیب آنها را از خطر عصیان توده‌های مردم علیه کل نظام ترساند و نوشت: عده‌یی هم‌چنان با سیاه‌نمایی از عملکرد دولت به ناامیدی رأی دهندگان دامن می‌زنند. نیروهای مخالف جمهوری اسلامی و برانداز، در یک برنامهٔ حساب شده با این تئوری که انباشت پدیده‌های منفی ناشی از تحریم و کرونا منجر به عصیان توده‌هایی در مرز استیصال می‌شود، دست‌آوردهای دولت را زیر سؤال می‌برند. (روزنامه حکومتی ایران ۲۲خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f55b891a-e14c-49fb-bdb4-d33149a6d726"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات