728 x 90

آخوند روحانی: آن لحظه‌ای که ببینیم طرف مقابل، آماده اجرای قانون است، یک لحظه صبر نمی‌کنیم

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی ۲اردیبهشت۱۴۰۰ در تلویزیون حکومتی در جنگ گرگها بر سر مذاکرات برجامی گفت: بعضیها می‌گویند آقا تحریم خب تحریم چه کار به مرغ دارد مرغ که تحریم نشده!

یک عده‌یی آشنا نیستند می‌گویند نمی‌دانم درصد درست می‌کنند می‌گویند ۳۰ درصد مشکلات مالی تحریم هست ۷۰% مال مدیریت است. این حرف کاملاً غلط و نادرست است، اینها نمی‌دانند تحریم در چه زمینه‌هایی تاثیر‌گذار است و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند و نمی‌دانند که کل تولید در بخش کشاورزی در بخش صنعت اگر نهادهای لازم اگر مواد اولیه نتوانیم به موقع وارد کنیم تولید متوقف می‌شود و همه اینها تحریم روی تمام اینها روی صادرات ما واردات ما تاثیر‌گذار هست.

روحانی افزود: من در اینجا به این مناسبت تشکر می‌کنم از وزارت‌خارجه و سایر دستگاههایی که در کنار وزارت‌خارجه این روزها در وین تلاش کردند برای این‌که این تحریم را بشکنند و من نمی‌توانم هم بفهمم اصلاً هضم بکنم که یک کسی عضو ملت ایران باشد در اینجا ایرانی باشد و از برداشتن تحریم ناراحت بشه.

و ما آن لحظه‌ای که ببینیم طرف مقابل ما آماده شده برای اجرای قانون و مقررات یک لحظه صبر نمی‌کنیم! حالا مخالفان هر چه می‌خواهند بگویند و هر چه هم زور داشته باشند و هر چه هم بلندگو داشته باشند ما زمانی که ببینیم حق مردم ایران را می‌توانیم بگیریم من به‌عنوان رئیس‌جمهور یک آن معطل نمی‌کنم یک لحظه! و همان موقع این کار را انجام خواهم داد حالا یک عده هم ناراحت هستند که ناراحت هستند به ما ربطی ربطی ندارد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/358a0119-b101-4a05-8c68-bbcf2b7e5222"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات