728 x 90

آخوند رئیسی: فناوری اتمی در جمهوری اسلامی غیرقابل بازگشت است، ما در مذاکرات یک گام عقب‌نشینی نخواهیم کرد

آخوند رئیسی هنگام سخنرانی در فن‌آوری هسته‌ای رژیم
آخوند رئیسی هنگام سخنرانی در فن‌آوری هسته‌ای رژیم

رئیسی جلاد در نمایش حکومتی فن‌آوری هسته‌یی اعلام کرد: تحقیق و پژوهش در انرژی اتمی شتاب خوبی گرفته و آن را منوط به خواست یا نظر دیگران نخواهیم کرد.

آخوند رئیسی که پروژه‌های اتمی رژیم را صلح‌آمیز توصیف می‌کرد، افزود: فناوری اتمی در جمهوری اسلامی غیرقابل بازگشت است ما در مذاکرات یک گام عقب‌نشینی نخواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد فن‌آوری هسته‌یی دچار کندی شود. (سایت آخوند رئیسی ۲۰فروردین).

آخوند رئیسی گفت: دانشمندان عزیز ما را ترور کردند مراکز هسته‌یی ما را منفجر کردند بسیاری از تهدیدات کردند اما هیچ‌گونه این انفجارها این‌گونه ترورها ملت ما را متوقف نکرد هرگز اجازه نخواهیم داد قدرتمندانی که داعیه قدرت و سلطه‌گری دارند در عالم صنایع را و دست‌آوردهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران را در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری هسته‌یی را دچار کندی یا توقف کنند.

نظام جمهوری اسلامی با سخنان و با سیاست‌هایی ست که رهبری اعلام کردند همواره همین سیاست مورد توجه تیم مذاکره‌کننده قرار گرفته و خواهد گرفت. (خبرگزاری حکومتی ایران پرس).

آخوند رئیسی در ادامه گفت: برای چند صدمین بار اعلام می‌کنیم صنایع هسته‌یی ما ماهیت صلح‌آمیز دارد، نمی‌خواهند بشنوند و نمی‌خواهند اعتراف کنند. مانعی ندارد عدم اعتراف آنها و عدم اعلام آنها باعث توقف کار ما نخواهد شد. ما هم‌چنانی که اعلام کردیم کار را دنبال می‌کنیم. ما برای حفظ حقوق ملت ایران در صنایع هسته‌یی یک گام عقب‌نشینی نخواهیم کرد (تلگرام خبرگزاری فارس رژیم ۲۰فروردین).

 

در حالی‌که مذاکرات وین هم‌چنان در وضعیت توقف قرار دارد، پاسدار اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم در نمایش فن‌آوری هسته‌یی رژیم اعلام کرد، سند راهبردی هسته‌یی برای افق بیست‌ساله تهیه شده و دنیا بداند ما از این پس به پیشرفت تصاعدی فکر می‌کنیم (خبرگزاری ایرنا ۲۰فروردین).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac2d5982-90bf-4d49-b06a-f27e42cb2990"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات