728 x 90

گردهمایی جهانی درباره ماهیت تروریسم در عملکرد و ساختار جمهوری اسلامی ایران در بوداپست

سپاه پاسداران
سپاه پاسداران

بر اساس بیانیه وزارت‌خارجه آمریکا، دومین نشست از «مجمع مبارزه با تروریسم فراملی» در روزهای هشتم و نهم فروردین در بوداپست، پایتخت مجارستان، با محوریت راههای مقابله با «تروریسم از ناحیه جمهوری اسلامی ایران» برگزار شده است.

وزارت‌خارجه آمریکا اعلام کرده است که در بوداپست، پایتخت مجارستان، دومین نشست مجمع مبارزه با تروریسم فراملی با محوریت راههای مقابله با «تروریسم از ناحیه جمهوری اسلامی ایران» برگزار شده است. در این نشست، توطئه‌های تروریستی گستاخانه جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان مورد بررسی و بحث قرار گرفته است. شرکت‌کنندگان در نشست بر نقش نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توطئه‌های تروریستی در سراسر جهان تأکید کرده‌اند و هم‌چنین بر این نکته تأکید شده است که رفتار ایران در خاورمیانه و فرای آن بی‌ثبات‌کننده است. در این نشست، راه‌کارهایی برای شناسایی مؤثر توطئه‌های مرتبط با ایران ارائه شده است.

گردهمایی جهانی درباره ماهیت تروریسم در عملکرد و ساختار جمهوری اسلامی ایران با نگاه ویژه به نقش نیروی قدس سپاه، در شرایطی برگزار شده که قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست تروریستی در ماه‌های اخیر در کانون مباحثات دولتها و پارلمانهای کشورهای غربی و در صدر مطالبات فعالان سیاسی مخالف جمهوری اسلامی ایران در خارج از ایران بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6797e77-0ad6-40fe-b5a4-660aa018d83a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات