728 x 90

آخوند حسن روحانی: ما رسانه آزادی نداریم / اعتراف به شکست سانسور و فیلترینگ

اعتراف به  شکست سانسور و فیلترینگ
اعتراف به شکست سانسور و فیلترینگ

رئیس‌جمهور ارتجاع روز دوشنبه ۱ بهمن ماه در اعتراف به شکست رژیم در فیلترینگ و مسدود کردن فضای مجازی، گفت:

خب ما در بعضی از اقداماتی که توی همین سال‌های اخیر کردیم ناموفق بودیم ما اشکالش این بود که فکر کردیم این دستگاه تحت فرمان ما است که ما دستور بدهیم بگوییم فیلتر، فیلتر می‌شود، خب فیلتر شد فیلتر شکن را چه کار می‌کنیم؟ با آن فیلترشکن مبارزه کردی فیلترشکن بعدی آمد چه کار می‌کنیم؟ روزانه اگر فیلتر شکن آمد چه کار می‌کنیم اصلاً تمام زندگی باید بشود همین، الآن چی شد نتیجه‌اش بعد از یکسال؟ همه مون ضرر کردیم همه مون ضرر کردیم،

 

آخوند حسن روحانی همچنین اعتراف کرد که در حاکمیت آخوندی رسانه آزادی وجود ندارد:

همه چیز متراکم شده توی این فضای مجازی چون ما رسانه که نداریم رسانه آزاد که یک رسانه دولتی داریم رادیو تلویزیون دولتی داریم خب اگر اما ۵۰۰تا رسانه می‌داشتیم خب اینها که تو این فضای مجازی این‌قدر تورم نمی‌شد.

 

پس از آن که آخوند روحانی روز چهارشنبهٔ ‌ گذشته در جلسه استانداران به شکست فیلترینگ در فضای مجازی اذعان کرد و ژست مخالفت با فیلترینگ گرفت؛ نهادها و مهره‌های وابسته به ولی‌فقیه ارتجاع نیز به وفور به این شکست اذعان نموده و در موافقت یا مخالفت با فیلترینگ سخن گفتند.

خبرگان ارتجاع روز پنجشنبه ۲۷ دیماه ۹۷، در پایان جلسهٔ ‌ خود طی بیانیه‌یی نوشت: وزارت ارتباطات، شورای عالی فضای مجازی و همه دستگاههای ذیربط «به‌طور فعال در جهت ساماندهی این فضا و مقابله با ابتذال اخلاقی و جنگ روانی دشمن، چاره اندیشی نموده و برای رصد و مقابله با شبکه‌های معاند و غیراخلاقی، گامی اساسی بردارند».

آخوند احمد خاتمی سخنگوی هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع فاش کرد: موضوع مهم نشست (خبرگان)، بررسی فضای مجازی بود که بر همین اساس از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس سازمان پدافند غیرعامل دعوت شده بود که با حضور در نشست، مسائل مربوط به این حوزه در فضایی صریح و شفاف گفته شد.

آخوند خاتمی افزود: آنچه در این جلسه مطرح شد این بود که همگان بر جدی بودن آسیبهای فضای مجازی اتفاق‌نظر داشتند».

وی سپس با اذعان به شکست دستگاه سانسور نظام، افزود: موضوع این نیست که از فضای مجازی استفاده نشود،.... اما سخن این است که طوری نباشد که قبل از این‌که ما از فضای مجازی استفاده کنیم آنان براندازی کنند».

همچنین جمعه‌بازار آخوندی در روز ۲۸ دی در تهران و شهرهای مختلف کشور نیز صحنهٔ ابراز وحشت امام جمعه‌های خامنه‌ای از خطر فضای مجازی برای موجودیت نظام بود که اذعان دیگری به شکست خط فیلترینگ است..

آخوند موحدی کرمانی گماشتهٔ خامنه‌ای در نمایش جمعهٔ تهران گفت: «از وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی انتظار می‌رود به‌طور فعال بار مقابله با این فضا و ابتذال اخلاقی و جنگ روانی دشمن تکرار می‌کنم برای مقابله با ابتذال اخلاقی و جنگ روانی دشمن چاره اندیشی نموده و برای بومی‌سازی و تقویت شبکه ملی اطلاعات و رصد و مقابله با شبکه‌های معاند و غیراخلاقی گامی اساسی بردارند».

آخوند سعیدی امام جمعهٔ ‌ موقت خامنه‌ای در نمایش جمعهٔ قم نیز بر لزوم استفاده از فضای مجازی به‌عنوان ابزاری برای پیشبرد تبلیغات رژیم تأکید کرد و گفت: «جوانان باید در راستای منویات رهبری از فضای مجازی برای ترویج انقلاب اسلامی استفاده کارآمد کنند».

آخوند باقری گماشتهٔ ‌خامنه‌ای در اسالم با اعتراف به شکست فیلترینگ و این‌که فیلترینگ به زیان خود رژیم تمام شده، خواستار رفع فیلترینگ شد و گفت:‌

«با فیلترکردن تلگرام مردم برای دسترسی به این پیام‌رسان به فیلترشکن روی آورده‌ و نه تنها از تلگرام دست برنداشته‌اند بلکه دریچه‌ای نامحدود به فضای مجازی برای آنها باز شده که مفاسد بیشتری به‌دنبال دارد.

وی با اعتراف به شکست رژیم در ایجاد پیام رسانهای داخلی به‌منظور مقابله با فیلترینگ گفت: وقتی نتوانسته‌ایم جایگزین و رقیبی همپای تلگرام ایجاد کنیم نباید آن را فیلترمی کردیم، با این کار اعتماد مردم از رسانه‌های داخلی سلب و متوجه رسانه‌های خارجی شد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60e48fc6-6f4e-463a-997a-616bba86263e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات