728 x 90

آخوند اژه‌ای به مأموران مرکز حفاظت و اطلاعات قضاییه در رابطه با نفوذ و تهدید لو رفتن اطلاعات اخطار داد

اژه‌ای سردژخیم قضاییه جلادان
اژه‌ای سردژخیم قضاییه جلادان

سردژخیم اژه‌ای در دیدار سرکردگان و عوامل مرکز حفاظت و اطلاعات قضاییه جلادان که بتازگی تشکیل شده با ابراز نگرانی از نفوذ و لو رفتن اسناد و اطلاعات مربوط به جنایات رژیم گفت: مسئولان و کارکنان مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به شیوه‌های مختلف نفوذ دشمنان و شیاطین توجه کنند و برای پیشگیری از لغزش همکاران قضایی، روش‌های مختلف نفوذ دشمنان و عناصر شیطان صفت را برای آنها و خانواده‌های‌شان تبیین و تشریح کنند.

رئیس قضاییه جلادان افزود: مرکز حفاظت و اطلاعات باید روش‌ها، تجهیزات و دانسته‌هایش را به‌طور مداوم و مستمر به‌روزرسانی کند. چرا که ترفند‌های دشمنان نوبه‌نو در حال تغییر است.

وی با تأکید بر لزوم کنترل کارکنان قضاییه جلادان گفت: شما باید در عمل و زبان به مجموعه کارکنان دستگاه قضایی ثابت کنید که چنان‌چه در مواردی مبادرت به مؤاخذه آنها نیز می‌کنید، این امر در جهت منافع خود کارکنان است.

آخوند عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قضاییه جلادان در این جلسه گفت: صیانت و نگهبانی از داده‌های اطلاعاتی دستگاه قضا از رویکردهای اصلی این مرکز طی دو سال گذشته بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92102095-1be1-4430-9e60-8edbcae9ba1f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات