728 x 90

احتمال حمله نظامي,

اذعان رژیم به کشته شدن سرلشکر مقدم هنگام آزمایش موشک بالستیکی

-

حسن تهرانی مقدم کان من مؤسسی ذلک المشروع فی العام 1984 خلال فترة الحرب مع العراق
حسن تهرانی مقدم کان من مؤسسی ذلک المشروع فی العام 1984 خلال فترة الحرب مع العراق
پاسدار محمد تهرانی مقدم برادر پاسدار سرلشکر حسن تهرانی مقدم فرمانده نیروی موشکی رژیم که در انفجار مهیب اخیر کشته شد، گفت، وی هنگام آزمایش موشک بالستیکی کشته شده و سپاه قصد داشت این موشک را به رخ جهان بکشد.
پاسدار محمد تهرانی مقدم که خود را از محافظان شخصی ولی‌فقیه ارتجاع معرفی کرد، درباره فعالیتهای برادرش در مصاحبه با روزنامه‌ایران وابسته به دولت پاسدار احمدی‌نژاد گفت: یکی از اقدامات سردار حاج حسن‌آقا نیز همین موشک بالستیک بود که جمهوری اسلامی این کار را با مسئولیت و فرماندهی وی انجام داد و حاج حسن‌آقا جانش را در این مسیر گذاشت. ایشان در هنگام آخرین تست همین موشک جان خود را از دست داد. سپاه قصد داشت این ابداع جدید را به رخ مبتکران جهانی بکشاند اما این حادثه روی داد.
پاسدار محمد تهرانی مقدم بی‌پرده گفت که رژیم موشکهای حزب‌الله لبنان را از طریق برادرش تأمین می‌کرده است.
وی هم‌چنین، هدف قرار دادن قرارگاههای مجاهدین با موشک اسکاد را تحت هدایت پاسدار سرلشکر حسن مقدم دانست و گفت:
در پی اذعان پاسدار محمد تهرانی مقدم درباره کشته شدن برادرش هنگام آزمایش موشک بالستیکی، خبرگزاری سپاه پاسداران سراسیمه از زبان او به تکذیب اظهاراتش پرداخت و نوشت: «محمد تهرانی مقدم برادر شهید تهرانی‌مقدم مطلبی را که روزنامه‌ایران به‌نقل از وی منتشر کرده بود، تکذیب کرد». و گفت: «سخنی از موشک بالستیک و قاره‌پیما مطرح نشد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a325221-9b68-415a-8d6b-08acd1562677"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات