728 x 90

احتمال حمله نظامي,اتمي رژيم,

انفجار عظیم در مقر موشکی سپاه پاسداران در جریان یک طرح موشکی جدید رخ داده است

-

انفجار مهیب در پادگان مدرس متعلق به یگان موشکی سپاه پاسداران
انفجار مهیب در پادگان مدرس متعلق به یگان موشکی سپاه پاسداران
حکومت آخوندی به‌رغم تلاش شدید برای رفع‌ورجوع و سرپوش گذاشتن بر ابعاد انفجار عظیم در مقر موشکی سپاه پاسداران، اذعان کرد که انفجار مهیب و کشته شدن پاسدار سرلشکر حسن مقدم، فرمانده نیروی موشکی رژیم، در جریان یک طرح موشکی جدید، تحت عنوان ”محصول تحقیقاتی سپاه“ رخ داده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم ولایت‌ فقیه سرلشکر بسیجی، پاسدار حسن فیروزآبادی، در اظهاراتی که برخلاف تمامی دعاوی قبلی رژیم مبنی بر تصادفی بودن حادثه در حین جابه‌جایی مهمات است، به پروژه موشکی تحت عنوان ”محصول تحقیقاتی سپاه“، اعتراف کرد و گفت: «این حادثه تولید محصول تحقیقاتی سپاه را که می‌تواند مشت محکمی بر دهان استکبار و رژیم غاصب باشد، تنها 2هفته به تعویق انداخت».
وی اضافه کرد: «همسنگران شهید مقدم این راه را با قدرت بیشتر ادامه خواهند داد و ثمره تلاشهای آنها مشت محکمی بر دهان اسراییل و استکبار جهانی خواهد بود».

از این پیشتر نیز یک منبع حکومتی در همان روز انفجار عظیم در مقر موشکی سپاه پاسداران علت آن را ”علمیاتی کردن راکتها“ ذکر کرده بود، ولی بلافاصله سخنگوی سپاه پاسداران و دیگر سرکردگان و منابع حکومتی، تلاش کردند حادثه را ناشی از تصادف و جابه‌جایی مهمات قلمداد کرده و ابعاد عظیم آن را بپوشانند.

گزارشهای رسیده از درون رژیم حاکیست که از چندی پیش خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع و فرمانده کل نیروهای مسلح حکومت آخوندی، پاسدار سرلشکر حسن مقدم، فرمانده اصلی نیروی موشکی سپاه را با اختصاص هزینه‌های سنگین، مأمور یک پروژه جدید موشکی کرده بود و انفجار مهیب روز ۲۱آبان در حالی صورت گرفت که پاسدار مقدم به‌ عملیاتی کردن این پروژه در مرحله نهایی اشتغال داشت.
اظهارات رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم، پاسدار فیروز آبادی، مبنی بر این‌که ”این حادثه تولید محصول تحقیقاتی سپاه را تنها 2هفته به تعویق انداخت“، حیاتی بودن این پروژه موشکی برای رژیم و طرح و برنامه شتابزده خامنه‌ای برای تکمیل آن را برملا می‌کند.

گزارشها حاکیست که پاسدار مقدم شخصاً این پروژه جدید موشکی را زیر نظر خامنه‌ای طراحی کرده بود و کلیه مراحل آن را شخصاً و مستقیماً دنبال می‌کرد و روزانه به ولی‌فقیه ارتجاع گزارش می‌داد. وی به همین منظور در مرکز موشکی در پادگان مدرس مستقر شده بود و چند روز قبل از انفجار مهیب ۲۱آبان، به خامنه‌ای گزارش نهایی از تکمیل آن را داده بود.
خامنه‌ای به‌دنبال دریافت گزارش نهایی پاسدار مقدم، از طریق وی برای سرکردگان و مهره‌های دست‌اندرکار این پروژه موشکی پیام تبریک و قدردانی فرستاد و بر اساس همین پروژه موشکی در روز ۱۹آبان در سخنان خود نسبت به گزاش آژانس انرژی اتمی در مورد ابعاد نظامی برنامه اتمی رژیم و موضع‌گیریهای بین‌المللی مبنی بر گزینه نظامی علیه حکومت آخوندی واکنش نشان داد و شروع به تهدید کرد و گفت: «هر تجاوزی را با سیلی محکم و مشت پولادین ارتش، سپاه و بسیج پاسخ خواهیم داد».

کارشناسان می‌گویند، ستون عظیم دود سفید که بعد از انفجار پادگان سپاه پاسداران از تهران به خوبی دیده می‌شد، ناشی از فسفر مورد استفاده در سوخت موشک جدید رژیم بوده است.
گزارشها حاکیست که خامنه‌ای از انفجار عظیم روز ۲۱آبان و دودشدن موشک جدید و کشته شدن فرمانده اصلی نیروی موشکی رژیم پاسدار سرلشکر حسن مقدم به‌شدت درهم ریخته است. رسانه‌های رژیم از قول پاسدار قالیباف، شهردار فعلی رژیم در تهران و سرکرده قبلی نیروی سرکوبگر انتظامی، نقل کرده‌اند که ولی‌فقیه به‌طور خاص روی پاسدار مقدم و طرحهای موشکی او حساب می‌کرد و یک بار در جمع سرکردگان نظامی رژیم گفته بود حسن مقدم کسی است که هر قولی به من داده، آن را عملی کرده است.

پاسدار قالیباف از پاسدار مقدم به‌عنوان کسی که در جنگ ۳۳روزه لبنان و ۲۲روزه غزه نقش داشته، تقدیر کرد. اشاره روشن پاسدار قالیباف به موشکهایی است که دیکتاتوری آخوندی در چارچوب دخالتهای جنگ‌افروزانه و تروریستی در منطقه برای مزدوران تحت‌امر ولی‌فقیه در حزب‌الله لبنان و حماس ارسال می‌کند.

پاسدار محسن رفیقدوست، وزیر سابق سپاه پاسداران رژیم نیز در تمجید از سرپاسدار به هلاکت رسیده حسن تهرانی مقدم گفت: «وی اولین کسی بود که به شهر بغداد موشک شلیک کرد».
پاسدار رشید، جانشین سرکرده ستاد کل نیروهای مسلح رژیم، اذعان کرد که پاسدار مقدم سرکرده نیروی موشکی رژیم، عامل حملات موشکی به مجاهدین بوده است.
پاسدار غلامعلی رشید که در مراسم سرکردگان کشته‌شده رژیم در انفجار مقر موشکی سپاه صحبت می‌کرد، گفت: «او بنیانگذار قدرت موشکی سپاه بود و ضربات سنگینی به مجاهدین وارد کرده بود».

طبق گزارشهای رسیده از دورن رژیم، در جریان انفجار عظیمی که در مقر موشکی رژیم به وقوع پیوست، علاوه بر سرلشکر پاسدار حسن تهرانی مقدم، چند تن از سرکردگان نظامی و مهره‌های اصلی تخصصی در پروژه‌های موشکی رژیم از جمله سرهنگ مهدی دشتبان‌زاده، مهدی نواب، محمدقاسم سلگی، جواد سلیمی، علی‌اصغر منصوریان و محمدحسین فردویی کشته شدند که اجساد آنها همراه با جسد پاسدار حسن مقدم در بهشت زهرا دفن شده است.

حکومت آخوندی که به‌شدت از انتشار ارقام و آمار کشته‌ها و مجروحان انفجار مهیب جلوگیری می‌کند، دفن اجساد کشته‌شدگان با تفرق و توزیع آنها در نقاط مختلف طراحی کرده و در موارد متعدد نیز مدعی شده که به علت شدت انفجار، اجساد قابل شناسایی نبوده و نیست. بر اساس همین طرح و برنامه، اجساد برخی از سرکردگان و مهره‌های کشته‌شده از جمله میثم جهانگیری و محمد حسینی در کرج و وحید شیرمحمدلو در شهریار دفن شده است.

در مورد شمار دیگری از کشته‌شدگان از جمله داوود قاسمی، مهدی حاتمی‌نسب، محمدرضا پور، وحید عزیزی، امید طلایان، بایرام‌علی صفری، محمد غلامی، وحید رنجبر، اسماعیل محمدی رجلی، یوسف قارقلی، سعید نبی‌پور، بهزاد معین نوروزی، میرحسین چاحوچی، ابوافضل ادگی، عباس ادگی و شمار دیگری از کشته‌شدگان هم گفته شد که اجسادشان به محل تولدشان در شهرهای مختلف منتقل خواهد شد و یا به خانواده‌ها و بستگان آنها می‌گویند اجساد هنوز شناسایی نشده است!

از سوی دیگر خبرگزاری سپاه پاسداران به تاریخ چهارشنبه ۲۵آبان اسامی چند پاسدار کشته‌شده، حسین امین شرعی، مرتضی میری، رسول بهرودی و مهدی گلستانی را که 2نفر اول در ملارد و 2نفر دیگر در فردیس کرج دفن شدند، اعلام کرد. درحالی‌که این اسامی در شمار اسامی اعلام‌شده توسط خبرگزاری وابسته به وزارت اطلاعات نبود. به این ترتیب در جریان همین خبرهای طراحی‌شده و قطره‌یی رژیم در مورد دفن کشته‌شدگان، یک تناقض مضحک ایجاد شده و شمار اجساد دفن‌شده، از شمار رقم مورد ادعای سخنگوی سپاه بیشتر شده است.

درحالی‌که آمار متناقض و عدم شناسایی اجساد باعث نارضایتی شدید خانواده‌های کشته‌شدگان شده است، جعفری، سرکرده کل سپاه، بر این‌که ارقام کوچک برای کشته‌شدگان ذکر شود، تأکید کرده و مدیریت و اطلاع‌رسانی سرتیپ پاسدار رمضان شریف را مورد انتقاد قرارداده که چرا نتوانسته است اخبار و اطلاعات انفجار را به‌صورتی‌که مطلوب سپاه بوده، مخفی کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/823c812d-fbf7-48ef-a854-4bfa2726e3cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات