728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,اشغال بخشي از اشرف با زرهي

حامیان مقاومت در ژنو پس از ۱۸۲ روز تحصن،خواهان برداشتن ضرب‌الاجل مالکی شدند

-

صدوهشتاد و دومین روز ایستادگی ایرانیان آزاده در ژنو
صدوهشتاد و دومین روز ایستادگی ایرانیان آزاده در ژنو
صدوهشتادودومین روز پایداری و استقامت متحصنان در ژنو جمعه ۲۱اکتبر از صبح زود شروع شد. در این روز خانواده‌های اشرفیان و دیگر حامیان شریف اشرف، بر خواسته‌های به حق و قانونی خود تأکید کردند.

متحصنان در ساعتهایی با حضور در مقابل ساختمان کمیساریای عالی حقوق‌بشر در پاله دو ویلسون با راهپیمایی و دادن شعارهایی که حامل خواسته‌های آنها بود، خانم پیلای را به پایان سکوت و بی‌عملیش در قبال نقض اولیه‌ترین حقوق انسانی‌اشرفیان فراخواندند.
جنایاتی که توسط مالکی و به فرمان رژیم ضدبشری خامنه‌ای در حق اشرفیان صورت گرفته و خطر جنایت و حمام خون دیگری هم‌چنان وجود دارد و به جد خواستار اعزام تیم مانیتورینگ به‌صورت دائم به اشرف شدند.
متحصنان بعد از دریافت اطلاعیه شورای ملی مقاومت و خبر توطئه جدید مالکی برای بستن و حمله به اشرف در ماه دسامبر، بار دیگر پیمان بستند که تا به‌دست آوردن خواسته‌های خود از پای نخواهند نشست و تأکید کردند که برای هرگونه فعالیت و اقدام دیگری آماده هستند. آنها از مسئولان و دست‌اندرکاران خواهان برداشتن ضرب‌الاجل مالکی شدند چرا که این خواسته کثیف و ضدانسانی خواست آخوندهای جانی حاکم بر ایران است.
تحصن تا پاسی از شب در میدان ناسیون ادامه یافت. ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت استوار و پایدار و پرامید محل را ترک کردند. تا برای روزی دیگر آماده شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4358cce6-4325-4014-8495-589795356934"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات