728 x 90

دستگيرى,

در استان بابل بیش از ۷۰۰نفر دستگیر شدند

-

استان بابل
استان بابل
تلویزیون بغداد ۲۸مهر: «فرماندهی پلیس بابل اعلام کرد که طی بسیج امنیتی که از ۱۳اکتبر انجام داده است، بیش از ۷۰۰تن از مردم بابل دستگیر شده‌اند.
سرلشکر فاضل ردّاد، فرمانده پلیس، روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «بسیج امنیتی در همه مناطق استان بابل از ۱۳اکتبر شروع شده و ادامه دارد و نیروهای ارتش و پلیس و اطلاعات و امنیت ملی در آن شرکت دارند که تا به‌حال ۷۰۸نفر از اهالی بابل دستگیر شده‌اند. پلیس بابل در ۱۳اکتبر اعلام کرده بود که ۳۰۶نفر را از اهالی استان دستگیر کرده است. قابل‌توجه این‌که این عملیات در پی اطلاعاتی اجرا شد که گفته می‌شد عناصر مسلح از بغداد وارد استان شده‌اند.
ناظران امنیتی بر این عقیده هستند که عملیاتی که نیروهای امنیتی در مناطق مختلف کشور به آن دست می‌زنند، بیشتر بیگناهانی را هدف قرار می‌دهد که به آنها مشکوک می‌شوند ولی بعد بیگناهی آنها اثبات می‌شود و مردم این سؤال را می‌کنند که هدف از این حملات چیست و چه تأثیری در وضعیت امنیتی کشور دارد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6d19d9f-6685-465f-b436-614d721f1aad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات