728 x 90

اتمي رژيم,

میت رامنی: یک ایران مسلح به اتمی قابل‌تحمل نیست و باید گزینه نظامی را روی میز گذاشت

-

Mitt Romney میت رامنی
Mitt Romney میت رامنی
تلویزیون سی.ان.ان، ولف بلیتزر، مجری برنامه سیچوئیشن روم: ... برای متوقف کردن ایران از ساختن یک بمب اتمی، تا کجا پیش خواهید رفت؟
میت رامنی: ایران باید باور کند که ما تمام مسیر را طی خواهیم کرد و این‌که دست به اقدام نظامی خواهیم زد، و اقدام نظامی بر روی میز هست. من فکر می‌کنم که رئیس‌جمهور ما به طرق مختلف رسانده است که گزینه نظامی مد نظر نیست، و فکر می‌کنم که این یک اشتباه است. من فکر می‌کنم که باید تحریمات کمرشکنی علیه ایران اعمال کنیم، فکر می‌کنم باید در داخل ایران دست به اقدام مخفیانه‌ای بزنید و مردم را متقاعد کنید که تبدیل شدن به یک کشور اتمی، یک حماقت است، فکر می‌کنم که ایرانیان و به‌طور خاص رهبری آنها باید متقاعد باشند که آمریکا گزینه نظامی را مد نظر قرار خواهد داد. این گزینه باید بر روی میز باشد و طرحهای مربوطه باید تهیه شوند و این چیزی است که به‌وضوح باید مورد توجه قرار بگیرد. ما نمی‌توانیم جهانی را تحمل کنیم که در آن، ایران دارای یک بمب است، زیرا در آنصورت، عربستان هم خواهان بمب خواهد شد، ترکیه هم همینطور، و بقیه کشورها... نهایتا، این مواد قابل انشقاق، راه خود را به سوی قرار گرفتن در دست تروریستها پیدا می‌کنند و عواقب آن برای جهان و برای آمریکا، غیرقابل‌تصور است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6ac8395-5dcd-469f-b9c7-490f87e41ac5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات