728 x 90

صدور تروريسم رژيم به كشورهاي ديگر,

بعد از ۳۰سال دنبال آن هستیم که اسلام در سراسر دنیا احیا و حاکم شود!

-

آخوند جنایتکار شاهرودی
آخوند جنایتکار شاهرودی
به گزارش رسانه حکومتی فارس ۲شهریور، آخوندهاشمی شاهرودی عصر روز چهارشنبه در دیدار اعضای مجلس آخوندی، از صدور تروریسم و دخالت در قیامهای منطقه حمایت کرد و بر ضرورت ایجاد فراکسیونهایی در این رابطه تأکید کرد. آخوندهاشمی شاهرودی گفت: «... ایجاد فراکسیون‌هایی برای پیگیری موضوعات اساسی جهان اسلام از ضروریات بوده و به نفع نظام است».

رئیس سابق قوه قضاییه دیکتاتوری آخوندی گفت: «مجالس دنیا بیشتر شکل حزب و تشکیلات حزبی دارد که این موضوع با فرهنگ اسلامی و فرهنگ شیعه و جامعه ما تناسب ندارد ولی ایجاد تجمع‌ها و جمعیتها کار بسیار خوبی است و آثار و برکاتی در زمینه ایجاد رقابت و فعال کردن مردم و گروهها و بالفعل کردن امکانات و استعدادهای اجتماعی دارد».

آخوند شاهرودی افزود: «اگر نظام حزبی را قبول نکنیم، تجربه جمهوری اسلامی نشان داد که می‌توان با ایجاد جمعیتها و تجمع‌هایی که به کل نظام و جریان اصلی انقلاب و رهبری و اصول پایبندند و دنبال انشقاق و انفصال در صفوف وحدت نیستند، از جنبه‌های مثبت کارکرد حزبی استفاده کرد».

آخوند شاهرودی اظهار داشت: «اهمیت‌دادن و اولویت‌دادن به بیداری اسلامی از اهداف سیاسی نظام اسلامی و حرکتی مورد توجه نظام و رهبری و حرکتی اسلامی است و برنامه‌های کاری آن در واقع همان مانیفست احزاب سیاسی است که باید در این زمینه خیلی با تدبیر و دقیق عمل کنید».

وی با تأکید بر صدور تروریسم تحت عنوان احیای اسلام تأکید کرد: «احیای اسلام در جهان هدف اصلی امام بود و مسأله اصلی نظام است و خصوصاً با مسائلی که امروز در منطقه و جهان رخ داده، دیگر دنبال آن نیستیم که جمهوری اسلامی در یک سرزمین محدود جغرافیایی ایران بماند بلکه بعد از ۳۰سال دنبال آن هستیم که اسلام در سراسر دنیا احیا و حاکم شود... چالش امروز ما هم اینست و مشکل داخل کشور نیست، بلکه چالش با استکبار و در رأس آن آمریکا در کل جهان این است که اسلام در همه نقاط دنیا احیا و حاکم شود و این کار عظیمی است و در آن مسائل سیاسی و اجتماعی متنوعی وجود دارد که اگر هر بخش آن را مجموعه‌یی در دستور کارش قرار دهد، خدمت کرده است... تحولاتی که پیش آمده، زمینه و مقدمات صدور انقلاب به کل دنیاست و کارهای زیادی می‌توان در این زمینه هم در داخل کشور و هم در مناطقی که بیداری اسلامی در آن مناطق رخ داده، قبل از آن که دشمن از این تحولات بهره‌گیری کند، انجام داد».

وی در حالی که از قیامهای مردمی در وحشت بود، نعل وارونه زده و گفت: «دشمن دنبال موج‌سواری است و هنگامی که می‌بیند طاغوت‌هایی که دست‌نشانده آنها بودند، یکی یکی در حال سقوط هستند، سعی می‌کند سوار موج شود و به طرق مختلف بیداری ملت‌ها را مدیریت کند تا به نفع خودش باشد یا حداقل خیلی به ضررش نباشد».
این آخوند جنایتکار در پایان مجدداً بر صدور تروریسم تحت عنوان اسلام تأکید کرد و گفت: «مجلس باید در زمینه‌ توسعه اسلام در کل جهان فعال‌تر باشد و حتی در این زمینه می‌توانیم از ظرفیتهای خوبی که در منطقه وجود دارد، کمک بگیریم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/624f51c5-0083-42ea-ae78-d464ba6f94e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات