728 x 90

شقه دروني رژيم,

تشدید بحران و تعمیق شقه در رژیم ولایت‌فقیه

-

شقه در رژیم ولایت فقیه
شقه در رژیم ولایت فقیه
به موازات اعتلای خیره‌کننده موقعیت مجاهدین و مقاومت ایران و تشدید طرد و انزوای رژیم فرتوت آخوندی، بحران درونی رژیم نیز که با شقه و شکاف میان ولی‌فقیه و گماشته نافرمانش احمدی‌نژاد وارد مدار جدیدی شده در هفته گذشته هم‌چنان در مسیر بی‌بازگشت شقه، بیشتر فرو رفت.

جمعی از نمایندگان مجلس آخوندی به‌دنبال انتصاب محمدشریف ملک‌زاده به‌عنوان معاون ملی و اداری وزارت‌خارجه رژیم، خواستار استیضاح صالحی شدند.

دهقان یک عضو هیأت‌رئیسه مجلس رژیم این انتصاب را مشکوک قلمداد کرد و درباره طرح استیضاح صالحی گفت: اقدامات اخیری که دولت انجام می‌دهد تا امور کشور به دست جریان انحرافی سپرده شود، وضعیت غیرطبیعی و هشدار دهنده‌ای است و به نظر می‌رسد این جریان همه توان خود را برای ایجاد اخلال در نظام اجرایی کشور به کار بسته است.

و سرانجام زیر فشار باند خامنه‌ای در مجلس: ملک‌زاده از سمت خود استعفا داد و صالحی نیز با این استعفا موافقت کرد.

اما این پایان کار نبود، در آخرین گام، ملک‌زاده صبح روز پنجشنبه توسط قوه قضاییه دستگیر شد و به جرم فساد مالی روانه زندان گردید.

ستاد نیروهای مسلح رژیم طی نامه‌یی به شورای نگهبان با ادغام وزارت ارتباطات با دیگر وزارتخانه‌ها، به دلایل امنیتی مخالفت کرد.

متعاقباً مجلس رژیم، ادغام وزارتخانه‌های نفت با نیرو و رفاه با کار را منتفی کرد و به این ترتیب آن‌چه را که احمدی‌نژاد رشته بود، مجلس به اشاره ولی‌فقیه ارتجاع پنبه کرد.

و در یک ضرب شست دیگر، مجلس رژیم به وزیر پیشنهادی احمدی‌نژاد برای وزارت ورزش و جوانان رأی اعتماد نداد و شاخ شکستگی احمدی‌نژاد را در انظار به نمایش گذاشت.

در ادامه‌خوار و خفیف کردن احمدی‌نژاد، احمد توکلی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس گفت: اطرافیان اصلی رئیس‌جمهور یا منحرفند، یا فاسدند، یا هر دو. الآن هم محکم می‌گویم و ایستاده‌ام و مستند حرف می‌زنم.

و در آخرین تحول در جنگ گرگهای رژیم طی هفته گذشته، این خبر بسیار قابل‌توجه است که:
به گزارش رسانه‌های حکومتی، دفتر رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام دوشنبه شب گذشته به آتش کشیده شد و تمام وسایل آن در آتش سوخت.

روابط عمومی مجمع مصلحت نظام با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد: دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اقدامی خرابکارانه دچار حریق شد و تمام وسایل آن در آتش سوخت. در این اقدام قابل تأمل و مشکوک، شخصی با ورود به ساختمان قدس، با وسیله‌ای اتاق محل استقرار منشی‌های آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی را به آتش کشید و متواری شد. منشی کشیک دفتر مجمع که در اتاق در حال استراحت بوده دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شد.

درباره وضعیت رژیم درهم‌شکسته و غرقه در بحران ولایت‌فقیه و به‌عنوان نتیجه‌گیری از آن‌چه در این گزارش آمد، هیچ کلامی را موجزتر و گویاتر از سخنان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در گردهمایی عظیم ویلپنت نمی‌یابیم:
«حالا به این رژیم درهم‌شکسته بنگرید که در مسیر بی‌پایان حذف و انقباض دائماً خودش خودش را می‌خورد هم‌چنان که جانشین اصلی خمینی حذف شد، نخست‌وزیر هشت ساله خمینی در حبس خانگی است در پایان سال 89 ستون اصلی حکومت خمینی یعنی رفسنجانی از ریاست خبرگان ارتجاع حذف شد و حالا جنگ بی‌رحمانه قدرت بین خامنه‌ای و احمدی‌نژاد در گرفته است خامنه‌ای می‌خواهد گماشته ولایت‌فقیه را که دیگر حاضر نیست در این نقش محدود بماند با ضربات پیاپی مهار کند اما او در حقیقت به پای خودش یعنی به کل نظام شلیک می‌کند این بازتاب نارضایتی بحران در پایین است که بالای رژیم را به پیچ و تاب انداخته است این پیش لرزه سرنگونی رژیم آخوندی است به آنها می‌گوئیم بیشتر بلرزید و بیشتر بترسید زیرا خلقی بی‌تاب برانداختن شما ست به آن جوانان دلیر قیام‌آفرین نگاه کنید (تشویق جمعیت) به آن جوانان دلیر قیام‌آفرین نگاه کنید به این جمعیت سرا پا شور و اشتیاق برای آزادی نگاه کنید که نمی‌گذارند من صحبت کنم (تشویق جمعیت) همه برای این که، همه برای این‌که این رژیم و تمام پلیدیهایش را از سراسر ایران جارو کنند آماده و حاضرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35a0d50e-ad2b-4a31-9190-f1b2bc7d4d5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات