728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,اشرف - حمايت بين المللي

برگزاری جلسه‌ کمیته پزشکان بدون مرز در شهر تورینو ایتالیا درمحکومیت حمله نیروهای مالکی به اشرف

-

جلسه پزشکان بدون مرز تورینوی ایتالیا
جلسه پزشکان بدون مرز تورینوی ایتالیا
پزشکان بدون مرز
تورینو ـ ایتالیا
ضرورت دخالت فوری سازمان ملل ‌متحد برای نجات جان مجروحان اشرف

اشرف تنها نیروی جدی برای سرنگونی ملاها
کمیته پزشکان بدون مرز در شهر تورینو ایتالیا، جلسه‌یی با شرکت پزشکان عضو این انجمن در حمایت از اشرف برگزار کرد.

در این جلسه دکتر کلادیو برتولدو، مدیر انجمن پزشکان بدون مرز تورینو، پروفسور داوید می‌نرو متخصص در امور مدیریت و توسعه خاورمیانه، دکتر مجید بازلی و دکتر یوسف لسانی از انجمن ایران آزاد و دموکراتیک به سخنرانی پرداختند.

در آغاز جلسه فیلم کوتاهی از حمله جنایتکارانه مزدوران مالکی به اشرف پخش شد.

اولین سخنران دکتر کلادیو برتولدو مدیر انجمن پزشکان بدون مرز شهر تورینو گفت:
ساکنان اشرف در حالی مورد تهاجم نیروهای عراقی قرار گرفته‌اند که بی‌دفاع و بی‌سلاح هستند و قوانین بین‌المللی حفوق بشر شامل حال آنها می‌شود.

ما ضمن محکوم کردن این حمله از جوامع بین‌المللی می‌خواهیم که در مورد مجروحان این تهاجم وحشیانه که درموقعیت خطرناکی هستند هر چه سریع‌تر دخالت کنند و آنان را نجات دهند.

سخنران بعدی پروفسور داوید می‌نیرو متخصص در امور مدیریت و توسعه خاورمیانه گفت:
کمپ اشرف که اعضای مقاومت ایران در آن‌جا حضور دارند تنها نیروی جدی برای سرنگونی ملاها هستند آنها امید مردم ایران هستند. از این‌رو رژیم ایران توسط مالکی که دیکتاتور عراق می‌باشد به اشرف حمله می‌کند به این امید که آنها را از بین ببرد ولی این فقط یک رویا می‌باشد. اشرف در میان مردم ایران جایگاه خاصی دارد و در تحولات برای سرنگونی رژیم نقش اصلی را ایفا می‌کند.

سخنران دیگر این جلسه دکتر یوسف لسانی از کمیته ایران آزاد در تورینو گفت:
فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران در آخرین مرحله از حکومت ننگینش همراه با مزدوران وابسته به خودش در عراق هم‌چون مالکی، با حمله‌ای جنایتکارانه به ساکنان اشرف می‌خواهد به خیال خودش مقاومت مردم ایران را نابود سازد.

آخرین سخنران دکتر مجید بازلی از جامعه پزشکان مقیم ایتالیا بود که طی سخنانی گفت:
ما جامعه پزشکان ایتالیا حمله وحشیانه نیروهای عراقی به دستور مالکی و خامنه‌ای را محکوم می‌کنیم و معتقدیم این یک جنایت علیه بشریت می‌باشد و مسئولان آن از جمله مالکی جنایتکار بایستی در دادگاههای بین‌المللی محاکمه شوند.

امروز جامعه بین‌المللی باید برای نجات جان زخمیان اشرف دخالت فوری کند و سازمان ملل ‌متحد بایستی حفاظت اشرف را به عهده گیرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32c5d075-8b02-4174-8bf1-190514845f59"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات