728 x 90

چهارشنبه سوري 89,قيام تا پيروزي - اسفند ماه,

شهادت بهنود رمضانی در قیام چهارشنبه‌سوری توسط مزدوران سرکوبگر آخوندی

-

شهید بهنود رمضانی که در چهارشنبه سوری به دست مزدوران رژیم آخوندی به شهادت رسید
شهید بهنود رمضانی که در چهارشنبه سوری به دست مزدوران رژیم آخوندی به شهادت رسید
در قیام قهرمانانه مردم در مراسم چهارشنبه سوری، یکی از قیام‌آفرینان به نام بهنود رمضانی که در منطقه نارمک تهران هدف یورش وحشیانه مزدوران سرکوبگر دیکتاتوری آخوندی قرار گرفته بود، به‌شهادت رسید.

در آخرین ساعتهای شب چهارشنبه سوری، مزدوران بسیجی و لباس‌شخصی بهنود رمضانی را که در قیام شرکت داشت، شناسایی کرده و در منطقه‌یی خلوت به او یورش می‌برند و به طرز وحشیانه‌یی مورد ضرب‌وشتم قرار می‌دهند. برخی گزارشها حاکی است مزدوران جنایتکار مواد محترقه‌یی را که از بهنود کشف کرده بودند را بر روی بدن او شعله‌ور می‌کنند که در نتیجه از ناحیه شکم به‌شدت می‌سوزد و مجروح می‌شود. همین گزارش حاکی است، بهنود رمضانی با آمبولانس به اورژانس منتقل می‌شود. اما ساعتهایی بعد بر اثر شدت ضربات و سوختگی جان می‌سپارد.

بنا‌به همین گزارش، متعاقباً مزدوران سرکوبگر رژیم با هدایت و همراهی سرکرده جنایتکار بسیج در منطقه نارمک تلاش کردند وارد بیمارستان شوند، اما پرسنل شریف بیمارستان به ورود مسلحانه این مزدوران اعتراض می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a875537-75bc-4e88-b6a9-6d4844f66aef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات