728 x 90

قيام تا پيروزي - فراخوان خروش بهمن 89,

انعکاس قیام ۱۰اسفند مردم ایران در تلویزیون فرانسه ۲۴

-

تظاهرات مردم تهران - آرشیو
تظاهرات مردم تهران - آرشیو
تلویزیون فرانسه ۲۴: قیام ۱۰اسفند مردم ایران علیه حکومت آخوندی هم‌چنان مورد بحث و بررسی رسانه‌های خبری است. گزارشی از تلویزیون فرانسه ۲۴:
نیروهای امنیتی در تهران به سوی تظاهر‌کنندگان ضدحکومتی گاز اشک‌آور شلیک کردند. در جریان این درگیریها که طی دو هفته گذشته شدیدترین درگیری در خیابانها پایتخت بود، تعدادی دستگیر شدند. مردم شعار مرگ بر دیکتاتور می‌دادند.

تصاویر آماتوری از تظاهرات تنها تصاویری است که از داخل کشور به بیرون درز کرده است… جامعه جهانی رژیم ایران را به‌خاطر سرکوب تظاهرات مورد انتقاد قرار داده است.

یک دیپلومات سابق رژیم ایران در پاریس که از رژیم جدا شده گفت: این رژیم می‌خواهد به‌هرقیمت در قدرت باقی بماند.

احمد مالکی گفت: «طی سی و دو سال گذشته تنها هدف رژیم این بوده که در قدرت باقی بماند. آنها می‌دانند که در میان مردم منفور هستند، به همین خاطر به هر کاری، از جمله قتل‌عام و خونریزی تا بی‌نهایت دست می‌زنند تا بتوانند چنگال خود بر قدرت را حفظ کنند».

تظاهر کنندگان گفته‌اند به تظاهرات خود در هر سه‌شنبه ادامه خواهند داد تا بتوانند فشار را روی رژیم حفظ کنند. ولی رژیم نیز با اعزام نیروهای امنیتی و بسیج قصد سرکوب مخالفان را دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0531dd3-76c4-4f20-9460-0677d8b7e874"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات