728 x 90

اتمي رژيم,

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نگران فعالیتهای مشکوک رژیم، از جمله تولید موشک با توانایی کلاهک اتمی است

-

رآکتور اتمی بوشهر
رآکتور اتمی بوشهر
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد اطلاعات و اسناد جدیدی به‌دست آورده که نگرانیها را از احتمال برنامه نظامی فعالیتهای اتمی رژیم افزایش داده است.
رویتر خبر داد: بنابر گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از این‌که پرسش‌های پرونده فعالیتهای اتمی رژیم ایران به‌دلیل همکاری نکردن آن با آژانس، بدون پاسخ مانده است، نگرانی را از وجود یک برنامه اتمی نظامی افزایش داده است.
گزارش آژانس بین‌المللی اتمی هم‌چنین تأکید می‌کند رژیم ایران به‌رغم تأکیدهای قطعنامه‌های شورای امنیت ملل متحد، به غنی‌سازی اورانیوم ادامه داده است.
این گزارش می‌افزاید: رژیم ایران در مورد موضوعات حساس اتمی و مرتبط با فعالیتهای نظامی که مورد نگرانی آژانس است، همکاری لازم را ندارد و حتی مشکوک به تولید موشک با توانایی کلاهک اتمی است.
به گزارش رویتر در اقدامی عجیب، رژیم ایران گفته است باید سوخت نیروگاه اتمی بوشهر را از رآکتور اصلی، تخلیه کند. این در حالی است که پیش از این گفته بود به‌زودی نیروگاه اتمی بوشهر برای تولید برق آغاز به کار خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5cca5661-43ca-443e-a731-e9c9b010e435"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات