728 x 90

-

اعتصاب و اعتراض رانندگان کامیون و تریلر در اهواز

-

تجمع اعتراضی کامیون‌داران  - آرشیو
تجمع اعتراضی کامیون‌داران - آرشیو
اهواز-۴دی- رانندگان کامیون و تریلر در سندیکای رانندگان اهواز دست به اعتراض و اعتصاب زدند.
این رانندگان در تاریخ ۴/۱۰/ ۸۹ در ساعت ۸ صبح، ماشین را روشن نکرده و هیچ باری را جابجا نکردند و این اعتصاب تا ساعت ۱۶۵۰ ادامه داشته است.

امروز حمل‌ونقل در خوزستان فلج شده بود. مسئولان حراست سندیکا -که محل آن واقع در سه راه خرمشهر - اهواز است با اصرار و تمنا از رانندگان خواهش می‌کردند که بارها را جابجا کنند ولی رانندگان ازاین کار ممانعت کردند. دلیل اعتراض افزایش بی‌رویه گازوئیل بود که به ناگهانی از ۱۶۵ ریال به ۳۵۰۰ ریال افزایش یافته است.

- یکی از رانندگان می‌گفت که رژیم درصدد ضربه زدن به مردم هستند. و می‌خواهند که عموم را فلج کنند. مگر شما تا حالا دیده‌اید که کسی با تریلر به گردش و خیابان گردی برود! مطمئناً دولت هم این را می‌داند و می‌داند که کامیون و تریلر برای حمل بار و عمومی است به همین خاطر هم ما باید افزایش قیمت داشته باشیم، ولی اساساً به خواسته ما تن نمی‌دهد.

- یکی از پیمانکاران می‌گفت: قبل از افزایش قیمت در هر ماه ۱۰۰.۰۰۰ تومان بابت گاز و ماشین‌آلات پرداخت می‌کردند اما الآن این قیمت به ۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان در هر ماه رسیده و عملاً کار تعطیل شده است.

-یکی دیگر از پیمانکاران خدمات تغذیه می‌گفت: من با یک افزایش ۱۵۰درصدی قیمت در حمل‌ونقل مواجه شدم و دیگر نمی‌توانم مواد غذایی را با قیمت جدید تهیه کنم و در تولید انبوه عملاً فلج شده‌ام.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f56b77f1-ba3e-4dad-911e-eb9f4f973c53"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات