728 x 90

اتمي رژيم ,

سیستم اتمی رژیم ایران هدف ویروس استاکس نت

-

کرم کامپیوتری استاکس نت
کرم کامپیوتری استاکس نت
30هزار کامپیوتر به ویروس استاکس نت آلوده شدند. این ویروس سیستمهای اتمی رژیم ایران را مورد حمله قرار دادند. گزارشی از
تلویزیون العربیه:
انتشار ویروس استاکس نت در برخی از سیستمهای کنترلی سایتهای اتمی رژیم ایران باعث طرح سوالات مختلفی درباره طرفی شده که در پشت این تهاجم است. تهدیدهای این ویروس سوالات و شک و تردیدهایی را درباره توان رژیم ایران برای مقابله با این تهاجم ایجاد می‌کند.

العربیه افزود: هدف تهاجم استاکس نت، برنامه اتمی رژیم ایران است، از این‌رو مرحله جدیدی از رودررویی از طریق سلاحهای اینترنتی شروع شده است. 30هزار کامپیوتر به این ویروس آلوده شده‌اند که از جمله دستگاههای کارکنان رآکتور اتمی بوشهر می‌باشد. خبرها حاکی است که در عملکرد برخی از دستگاههای گریز از مرکز اخلال ایجاد شده است.

چاره جویی رژیم ایران برای برخورد با این تهاجم یا پاسخ به این حمله به‌نظر کارشناسان ضعیف می‌باشد دلیل این ضعف این است که نتوانسته است مانع گسترش آن بشود. بسیاری از سیستم‌های برنامه‌ای از خارج وارد شده و بسیاری از طریق قاچاق به دست آمده‌اند… . کارشناسان می‌گویند تشخیص منبع تهاجم مشکل است. رژیم ایران انگشت اتهام را به سوی آمریکا و اسراییل نشانه می‌رود. چه بسا این مقدمه جنگی تکنولوژی علیه برنامه اتمی رژیم ایران باشد که جاه طلیهای اتمی این رژیم را متوقف کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f89ff8a-f5d7-4e3f-8861-58bac612b175"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات