728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,توطئه خانواده عليه اشرف,اع

کمیته ایتالیایی، محدودیتهای ضدبشری علیه ساکنان اشرف را محکوم کرد

-

کارلو چیچولی، نماینده پارلمان و رئیس کمیته ایتالیایی پارلمانترها و شهروندان برای ایران آزاد
کارلو چیچولی، نماینده پارلمان و رئیس کمیته ایتالیایی پارلمانترها و شهروندان برای ایران آزاد
کمیته پارلمانترها و شهروندان ایتالیایی برای ایران آزاد، با صدور اطلاعیه‌یی ایجاد محدودیتهای ضدبشری کمیته خامنه‌ای–مالکی برای اشرف را که به‌شهادت مجاهد صدیق مهدی فتحی انجامید، محکوم کرد و نسبت به ادامه رفتار ضدانسانی مزدوران عراقی رژیم علیه اشرف هشدار داد.

در اطلاعیه کمیته پارلمانترها و شهروندان ایتالیایی برای ایران آزاد، آمده است: جمعه 10دسامبر کمیته پارلمانترها و شهروندان ایتالیایی برای ایران آزاد مطلع گردید که قساوت نیروهای عراقی تحت فرمان نوری المالکی باعث قربانی شدن یک تن دیگر از بیماران اشرف شد... این واقعه چیزی نیست جز یک قتل عمد به‌دستور مالکی و به خواست رژیم دیکتاتوری حاکم بر ایران که ما آن را به‌شدت محکوم می‌کنیم... این اقدام که نقض آشکار قوانین بین‌المللی و دخالت مستقیم رژیم ایران در عراق می‌باشد، با پشتیبانی و تایید کامل دولت مالکی انجام می‌شود... کمیته پارلمانترها و شهروندان ایتالیایی برای ایران آزاد علیه این اقدامات سرکوبگرانه و غیرقانونی هشدار می‌دهد. وجدان بشری ایجاب می‌کند که جلوی فشارها و محاصره ظالمانه علیه ساکنان اشرف گرفته شود و شکنجه روانی آنان بلادرنگ متوقف گردد و تمامی بلندگوهایی که ابزار این شکنجه هستند، می‌باید به سرعت برداشته شوند.

کمیته پارلمانترها و شهروندان ایتالیایی برای ایران آزاد، در پایان اطلاعیه خود مقامات آمریکا را به اتخاذ اقدامات لازم برای پایان‌دادن به این جنایتها فراخواند و نوشت: آمریکا و ملل ‌متحد وظایف مشخصی در قبال اشرف برعهده‌ دارند که باید به آن پاسخ دهند. ما از دولت آمریکا می‌خواهیم که اولا مطابق ماده 45 کنوانسیون 4 ژنو حفاظت اشرف را از نیروهای عراقی پس بگیرد و ثانیا در تبعیت از اتحادیه اروپا و انگلستان، نام سازمان مجاهدین خلق ایران را از لیست سیاه خود خارج سازد چرا که در حال حاضر مقامات عراقی از این برچسب تروریستی غیرعادلانه در جهت اعمال فشار بر ساکنان اشرف استفاده می‌کنند. هم‌چنین از ملل ‌متحد می‌خواهیم که تیم ناظر یونامی را به‌طور دائم در اشرف مستقر نماید.
هیچ عاملی وجود ندارد که ما را از متوقف کردن جنایتهای دولت عراق در نقض قوانین بین‌المللی در اشرف بازدارد و زمان آن فرا رسیده که با زبانی قاطع و رسا این را به مقامات عراقی بگوییم.

رؤسای مشترک کمیته: کارلو چیچولی، الیزابتا زامپاروتی، آنتونیو استانگو.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ed8417d-01ac-4233-a9ae-cddde607cbae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات