728 x 90

-

اعتراف بی‌سابقه وزیر بدنام اطلاعات: دولت نهم و دهم با طراحی رهبری بر سرکار آمد

-

مصلحی وزیر اطلاعات بدنام آخوندی
مصلحی وزیر اطلاعات بدنام آخوندی
رسانه‌های حکومتی در ایران، روز چهارشنبه، سخنان آخوند مصلحی، وزیر اطلاعات رژیم را درباره طراحی ولی‌فقیه نظام برای روی کار آوردن گماشته‌اش، احمدی‌نژاد منتشر کردند.

خبرگزاری حکومتی ایسنا: وزیر اطلاعات در گردهمایی مشترک مسئولان و هادیان سیاسی نیروهای مسل گفت: با مسیری که رهبری طراحی کردند دولت نهم و دهم بر سر کار آمد.
بنا‌به این گزارش، مصلحی هم‌چنین گفت: ما باید در اینترنت فضای امنیت اطلاعاتی به وجود بیاوریم و اطلاعات باید در آنجا حاکم باشد که البته حاکم است. (آخوند) حیدر مصلحی صبح امروز در نخستین گردهمایی مشترک مسئولان و هادیان سیاسی نیروهای مسلح که به میزبانی ارتش برگزار شده است، تاکید کرد: امروز تمام حرکتهای دشمن در فضای مجازی زیر ذره‌بین بر و بچه‌های بدنه وزارت اطلاعات است و این بدنه ایده‌های مختلفی برای مقابله با کارهای دشمن در اینترنت و به ویژه در بخش شبکه‌های اجتماعی داشته است که در این زمینه بسیار موفق بودیم و اولین اجرای این ایدهها در سفر (خامنه ای) به قم بود و انشاءالله در آینده نزدیک این مساله را به‌صورت سراسری پیگیری خواهیم کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b80f53ef-ad88-4551-955c-7e6309588876"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات