728 x 90

افشاگري ويكي ليكس,

واکنش دیکتاتوری آخوندی در قبال برملا شدن نقش خود در کشتار و شکنجه شهروندان عراقی

-

واکنش دیکتاتوری آخوندی در قبال افشاگری‌های ویکی‌لیکس
واکنش دیکتاتوری آخوندی در قبال افشاگری‌های ویکی‌لیکس
دیکتاتوری آخوندی که در کانون رسوایی به‌خاطر برملا شدن شرکت فعالش در کشتار و شکنجه شهروندان عراقی قرار گرفته، در خبرگزاری خود به‌نقل از منابع مجهولی مدعی شد که مؤسس ویکی‌لیکس با هدف تخریب وجهه ناداشته رژیم و مالکی از کشورهای عربی رشوه دریافت کرده است.

خبرگزاری فارس وابسته به باند ولی‌فقیه ارتجاع به‌نقل از پایگاه خبری «عراق القانون» نوشت: منابع آگاه سیاسی عربی اعلام کرده‌اند که جولیان آسانگ، مؤسس پایگاه اینترنتی ویکی‌لیکس، ۳ماه پیش به تعدادی از کشورهای عربی و همسایه‌های منطقه‌ای عراق سفر کرده و با تعدادی از مقامات مسئول سازمانهای اطلاعاتی این کشورها به‌طور محرمانه دیدار و گفتگو کرده است.

این خبرگزاری حکومتی که افشای اسناد انکارناپذیر دست‌داشتن رژیم و مالکی در کشتار و شکنجه هزاران عراقی را تیرخلاصی به نوری مالکی می‌داند، با حسرت‌به‌دلی افزود: برخی منابع سیاسی و اطلاع‌رسانی و شیوخ عشایر اعلام کرده‌اند که اطلاعاتی به‌دست آنها رسیده که نشان می‌دهد دستگاههای اطلاعاتی عربی و منطقه‌ای میلیونها دلار به پایگاه اینترنتی ویکی‌لیکس رشوه داده‌اند تا وجهه نوری المالکی، نخست‌وزیر کنونی عراق را تخریب کند تا شاید از این راه مانع نخست‌وزیری مجدد او شوند.

خبرگزاری حکومتی فارس از این‌که با استفاده از تکنولوژی اینترنت حجم عظیمی از اسناد جنایتهای رژیم به سرعت منتشر شد، سوزوگداز کرد و گفت: متاسفانه تکنولوژی اینترنت و شبکه جهانی وب که بنا بود اطلاعات وسیعی را در اختیار همه قرار دهد، امروز سبب انتشار ضداطلاعات به مردم سراسر دنیا شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8aa0bd9d-bf08-4e59-9eb3-77c79848dc2a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات