728 x 90

احمدي نژاد - لبنان,شقه دروني رژيم,

«مهمل گویی» درباره سفر احمدی‌نژاد به لبنان

-

نه به ولایت فقیه در لبنان
نه به ولایت فقیه در لبنان
دستاورد سفر احمدی‌نژاد به لبنان برای نظام، چيزی جز تعمیق شقه و شکاف در درون رژیم نبود، در همین راستا، روزنامه حکومتی عصر ایران، تبلیغات باند احمدی‌نژاد درباره این سفر را به سخره گرفته و تبلیغات درباره این سفر را «مهمل گویی» نامیده و چنین اظهاراتی را «توهین به شعور مردم» خوانده است.

سایت حکومتی عصر ایران: اخیراً یکی از نمایندگان محترم حامی ‌دولت در مجلس طی اظهاراتی درباره سفر رئیس‌جمهوری به لبنان گفته است: از شش میلیارد جمعیت جهان، ۵/۵ میلیارد نفر اعم از مسلمان و غیرمسلمان از سفر آقای احمدی‌نژاد به لبنان خوشحال شدند.
این نماینده که دست بر قضا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز می‌باشد، افزوده است: آن عده کمی هم که خوشحال نیستند، یا معاندند و یا تحت سیطره استکبار و رژیم صهونیستی هستند!

این نماینده محترم که عضو کمیسیون حقوق‌بشر مجلس نیز است، سفر احمدی‌نژاد به لبنان را یک سفر تاریخی و به‌لحاظ سیاسی و جهانی همانند سفر تاریخی (خمینی) از پاریس به ایران خواند که در تاریخ جهان ثبت خواهد شد. درباره اظهارات این نماینده محترم و اظهاراتی این چنینی که متاسفانه به نظر می‌رسد در آستانه انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی رو به فزونی نیز خواهد بود، ذکر مواردی چند لازم و ضروری به نظر می‌رسد:
… این‌که گفته شده مردم جهان در قبال این سفر، یا خوشحال بوده‌اند یا معاند؛ به تنهایی نشانگر ذهنیت دو قطبی و افکار ”صفر و یکی“ برخی از آقایان است و اتفاقاً این نوع تقسیم‌بندیهاست که در داخل هم جریان دارد و از دید بعضی‌ها، مردم به سیاه و سفید بخش‌بندی شده‌اند که البته وضعیت اسفناکی است و ریشه بسیاری از مشکلات و تضادها و شکافها نیز همین نوع نگرش ”بدوی“ است. همان‌طور که اشاره کردیم، این قبیل اظهارات نه تنها بر ارزش شخصیت مدح‌شونده نمی‌افزاید، بلکه توهین به شعور مردم و حتی توهین به شخصیت مدح‌شونده است؛ واقعاً کسی که چنین مهمل گوییها را بر زبان می‌آورد، آیا اندکی و تنها اندکی عقل و شعور برای مردمی که مخاطبش هستند، قائل است؟
واقعاً بعضی‌ها مردم را چه حساب کرده‌اند که هر چه بر دهانشان می‌آید را فریاد می‌کنند و به مخیله‌شان هم نمی‌رسد که این مردم چیزی دارند به نام عقل و قدرتی دارند به نام تفکر و تجزیه و تحلیل؟!

چندی پیش یکی از مجریان معروف و به‌نام سیما در مراسمی که رئیس‌جمهوری نیز در آن حضور داشتند، با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به سازمان ملل ادعایی به میان انداخت که با عقل هر انسانی در تضاد بود و جا داشت که ریاست محترم جمهوری در همان جلسه واکنش نشان می‌داد چرا که طبق روایات اسلامی بهتر است بر چهره متملقان در همان جلسه خاک پاشید. این مجری معروف گفته بود که سخنرانی احمدی‌نژاد در فرانس ۲۴ منتشر شد و ۲میلیارد کامنت برای آن آمد! وقتی این قبیل اظهارات بیان می‌شود و وقتی شخصیت مدح‌شونده واکنش نشان نمی‌دهد، این بدان معناست که شخصیت مدح‌شونده از این اظهارات راضی است، در حالی که به گمان ما این اظهارات متملقانه و بی‌پایه در گام نخست شخصیت راوی و در گام بعدی شخصیت مدح‌شونده را تخریب می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a77c6a9-1c75-4381-9eab-1116b06b54b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات