728 x 90

افزايش فشار بر زندانيان,شكنجه در نظام پليد ,

ترور دکتر عبدالرضا سودبخش و ارتباط با پرونده کهریزک

-

دکتر سودبخش، متخصص بیماریهای عفونی و عضو هیأت علمی دانشکده پزشکی تهران
دکتر سودبخش، متخصص بیماریهای عفونی و عضو هیأت علمی دانشکده پزشکی تهران
یک سایت متعلق به جناح مغلوب فاش کرد عبدالرضا سودبخش که اخیراً ترور شد در ارتباط با پرونده شکنجه‌گاه کهریزک بوده و قصد خروج از ایران را داشته است که یک روز قبل از خروج حذف گردیده است.
این منبع نوشت: دکتر عبدالرضا سودبخش، دانشیار دانشگاه تهران از پزشکان مرتبط با پرونده بازداشتگاه کهریزک و زندانیانی بوده است که از بیماریهای عفونی در مجاری ادراری و تناسلی آسیب دیده بودند و مقامات امنیتی به وی دستور داده بودند که بیماری کلیه زندانیانی که به وی مراجعه کرده بودند را، رسماًًًًًًًًًً مننژیت اعلام کند. به‌نوشته این سایت جناح مغلوب رژیم «عبدالرضا سود بخش یک روز قبل از سفر از ایران و عزیمت به خارج، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.
بدین ترتیب عبدالرضا سودبخش دومین پزشکی است که طی یک سال اخیر، در این رابطه کشته شده است. سود بخش از پرونده پزشکی کلیه کشته‌های بازداشتگاه کهریزک مطلع بوده است، بعلاوه وی پزشک متخصصی بوده است که تمامی‌زندانیان کهریزک و اوین که مورد آزار جنسی قرار گرفته بودند را معاینه کرده بود و دارای اطلاعات خاصی در این زمینه بوده است. سودبخش که اخیراً از فشارهای فزاینده نیروهای امنیتی رژیم احساس خطر کرده بود، چند روز قبل از ترور، خانواده خود را به خارج از کشور فرستاده بود و خود نیز بلیط عزیمت به خارج را برای روز سی و یکم شهریور در دست داشت که کمتر از یک روز قبل از خروج از کشور، در مقابل مطبش در بلوار کشاورز تهران، با گلوله ترور و در دم کشته شد.

گفتنی است اکنون دو پزشک اصلی که زندانیان کهریزک را معاینه کرده بودند کشته شده‌اند و هنوز از حکم قطعی متهمان این بازداشتگاه مخوف خبری نیست و ترور دکتر سودبخش نشان می‌دهد که آمران اصلی کهریزک آزاد و فعال هستند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b37cb54e-f5c2-41c7-85bf-8908bcb4b66a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات