728 x 90

بدحجابي - سركوب ,

جوانان دلیر شیرازی یک زن جوان را از دست مزدوران بسیجی نجات دادند

-

دستگیری زنان- آرشیو
دستگیری زنان- آرشیو
جوانان دلیر و غیرتمند شیراز به مقابله با مزدوران رژیم که قصد ایجاد مزاحمت علیه یکی از زنان این شهر را داشتند، برخاستند و هموطن خود را از چنگ مزدوران نجات دادند.
رسانه حکومتی جهان‌نیوز با دلسوختگی از واکنش جوانان غیرتمند شیراز نوشت: چند روز پیش جوان مومنی که به یک زن بی‌حجاب تذکر داده بود از سوی جمعی از اوباش منطقه مورد حمله و تعرض قرار گرفت و با بالا گرفتن اختلافهای ناجا وارد درگیری شد.
این رسانه حکومتی ترس و وحشت مزدوران نیروی انتظامی از رویارویی با جوانان شیراز را برملا کرد و نوشت: به‌دلیل برخورد انفعالی ناجا، تعرض اوباش به این جوان متدین بیشتر می‌شود. مامورین ناجا در این درگیری به‌جای برخورد با این افراد به این ناهی از منکر تذکر دادند.
به نوشته این رسانه حکومتی، به‌دلیل ادامه درگیری فرماندار رژیم در شیراز شخصاً وارد صحنه شده و به نیروهای واخورده نیروی انتظامی دستور می‌دهد که جوانان معترض را سرکوب کنند، اما کاری از پیش نمی‌برد و جوانان دلیر موفق می‌شوند زن جوان را از دست مزدوران رژیم برهانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a0c18cb-3909-4267-9d09-921bd8edf8ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات