728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

باراک اوباما و دیوید کامرون: رژیم ایران باید تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی را متوقف کند

-

باراک اوباما و دیوید کامرون
باراک اوباما و دیوید کامرون
باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی با دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلستان گفت: ما تهدید ادامه‌دار ناشی از برنامه هسته‌یی رژیم ایران را مورد بحث قرار دادیم. در این مورد، ما هم نظر و متحد هستیم.
وی افزود: رژیم ایران باید التزامات بین‌المللی خود را به اجرا درآورد. تحریمهای جدیدی که توسط شورای امنیت ملل متحد، آمریکا و دیگر کشورها اعمال شد، فشار بی‌سابقه‌ای را بر رژیم ایران وارد آورده است. و من از دیوید کامرون به‌خاطر تلاشهای این کشور، برای اطمینان از اعمال تحریمهای سخت اتحادیه اروپا در روزهای آینده،   تشکر کردم. رژیم ایران باید بفهمد که مسیر مقابله‌جویی، تنها موجب فشار و انزوای بیشتر خواهد شد.
هم‌چنین دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلستان در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: رژیم ایران باید دست از پیگیری تسلیحات اتمی‌اش بردارد. (در غیراین صورت) ما بسته تحریمهایی را که شورای امنیت ملل‌متحد تصویب کرد، قاطعانه به اجرا گذاشته و در اروپا نیز گامهای بیشتری برخواهیم داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3ce921f-f13c-413e-b9bd-2ecaa523914c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات