728 x 90

شقه دروني رژيم,

حمله آخوند مهدی طائب به رفسنجانی

-

رفسنجانی
رفسنجانی
آخوند مهدی طائب به رفسنجانی حمله کرد و گفت: آقای هاشمی اگر بخواهد به آن‌چه می‌داند عمل کند، شرعاً موظف است در قضیه فرزندش دخالت نکند، چرا که قانون اساسی طبق فتوا و حکم امام و رهبری، قانون لازم‌الاجرا در ایران است… از نظر دستگاه قضا ایشان متهم است. نمی‌گویم مجرم! متهم به جرم است. دستگاه قضایی به‌دنبال احضار ایشان است، نمی‌گویم او را احضار کرده است!
وی سپس دو راه‌حل را در مقابل رفسنجانی گذاشته و می‌گوید: برای آقای هاشمی یکی از این ۲ حالت رخ داده است؛ یا به علمشان عمل نمی‌کنند یا حب ولد بر ایشان غلبه کرده است.

آخوند طائب با اشاره به قیام مردم ایران گفت: ما از ابتدا در جریانهای این فتنه نبوده‌ایم و باید اقرار کنیم در این باب از نظر اطلاعاتی عقب بوده‌ایم. سیستم اطلاعاتی ما از این فتنه بی‌خبر بوده است. امروز برای همه سیستم‌های امنیتی و اطلاعاتی ما معلوم شده که این فتنه برای براندازی آمده بود.

وی به نوه خمینی هم حمله کرد و گفت: جرم سیدحسن فردی نیست بلکه علیه نظام است. علیه نظامی که پدربزرگ او پایه‌گذاری کرده است. حضور سیدحسن در مراسم کسی که علیه حرکت امام جرم مرتکب شده، مورد تایید اوست و مردم در ۱۴خرداد با صلابت تمام اعلام کردند سیدحسن خمینی مورد تاییدشان نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3f9a4c2-040d-4cbb-8247-2423aef75b02"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات