728 x 90

-

تسلیت به‌خاطر درگذشت مادر مجاهد ربابه مشار زاده

-

مادر مجاهد ربابه مشارزاده
مادر مجاهد ربابه مشارزاده
باکمال تاسف مطلع شدیم که مادر مجاهد ربابه مشارزاده، خواهر بزرگوار مجاهد شهید حسین مشارزاده، از زندانیان سیاسی دوران شاه و از شهیدان قهرمان ارتش آزادی در فروردین ۱۳۸۲ ، و مادر مجاهدان شهید غلامحسین، مهدی، محمدحسین، رضا، صدیقه و بتول عالمزاده، و هم‌چنین مادربزرگ مجاهد شهید نسرین غفوری و عمه مجاهد شهید محمد حسن مشارزاده، سه‌شنبه گذشته ۱۵ تیرماه در مشهد دارفانی را وداع گفت و به رحمت ایزدی پیوست.
این مادر مجاهد بر اثر اعمال فشارهای عوامل جنایتکار رژیم خانه و کاشانه خود در کرمان را ترک گفته و به مشهد مهاجرت کرده بود و مراسم تشییع جنازه آن مرحومه امروز جمعه در مشهد مقدس برگزار شد.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، خانم مریم رجوی درگذشت مادر مجاهد ربابه مشار زاده را به خانواده و به همه فرزندان مجاهدش در اشرف، و به خانواده بزرگ مقاومت، به ویژه مادران شهیدان و زندانیان سیاسی، تسلیت گفت و افزود:
بدون شک  این مادر والا مقام مجاهد که در حاکمیت دو دیکتاتوری در برابر اسارت و شهادت فرزندان طریق صبر و استقامت پیشه کرد و در مقابل زندانهای شاه و خمینی  به روشنگری و دفاع از حقانیت راه وآرمان مجاهدین پرداخت، درجوار قرب حضرت حق، با فرزندان شهیدش محشوراست.
خانم رجوی برای مادرمجاهد ربابه مشارزاده، که تا آخرین لحظه زندگی از پشتیبانان استوار مجاهدان اشرف بود، علو درجات،   و برای بازماندگان، صبر و سلامتی آروز کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ac189d5-f906-4a9e-8fa8-3020384e169a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات