728 x 90

افشاگري اتمي مقاومت,

انعکاس گزارش شورای ملی مقاومت در مورد تحریمها

-

سایت اتمی نطنز
سایت اتمی نطنز
گزارش شورای ملی مقاومت در مورد تحریمها و مشکلات رژیم آخوندی در فعالیتهای اتمی‌اش را خبرگزاری فرانسه، رادیو فرانسه و رسانه‌های مختلف بین‌المللی منعکس کردند.

خبرگزاری فرانسه با یادآوری افشاگریهای مقاومت ایران درباره سایتهای اتمی رژیم آخوندی، اطلاعات افشا شده را گرانبها خواند و نوشت: شورای ملی مقاومت درسال ٢٠٠٢ برای نخستین بار وجود برنامه هسته‌ای رژیم ایران را افشا کرد.

این خبرگزاری در مورد تحریمها و مشکلات ناشی از آن برای رژیم آخوندی نوشت: شورای ملی مقاومت اعلام کرد در چهار سال گذشته تحریمهای اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران که در ارتباط با فعالیتهای هسته‌ای این کشور برقرار شده است بر این فعالیتها تأثیر گذاشته و ایران را درعرصه نقدینگی نیز با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.

رادیو فرانسه نیز در برنامه خود درباره این گزارش گفت: شورای ملی مقاومت که مهم‌ترین عضو تشکیل دهنده آن سازمان مجاهدین خلق ایران است, در گزارشی که حاصل چهار ماه تحقیق است از جمله به نقل از منبعی که هویتش را فاش نمی‌کند, می‌گوید یکی از مسئولان مرکز هسته‌ای نطنز در نامه‌یی به محمود احمدی‌نژاد، به او یادآور شده است که پس از تحریمهای اخیر، کار تهیه تجهیزات لازم برای ساخت سانتریفیوژها با دشواری‌هایی روبه‌رو ست, حال آن که این کار در گذشته ممکن بوده و فولاد مورد نیاز به راحتی از انگلیس وارد می‌شد. بنا‌به گزارش شورای ملی مقاومت, مسئول ایرانی در نامه خود افزوده است که ذخیره فولاد نظنز به پایان رسیده و جایگزین کردن آن دشوار است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6bf81694-8095-4da4-b66e-f76b1c04bfa2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات