728 x 90

-

گزارش محرمانه سپاه پاسداران; حمله به ایران قریب‌الوقوع است

-

سپاه پاسداران اهرم سرکوب در داخل و صدور ترویزم در خارج
سپاه پاسداران اهرم سرکوب در داخل و صدور ترویزم در خارج
یک گزارش سری که توسط دفتر سیاسی سپاه پاسداران تنظیم شده و العربیه یک نسخه از آنرا به‌دست آورده می‌نویسد حمله به ایران قریب‌الوقوع است.
بر اساس این گزارش، آماده‌سازیهای این جنگ بعد از صدور قطعنامه اخیر شورای امنیت شروع شده است. بعد از این قطعنامه، آمریکا ناو هواپیمابر ”هری ترومن“ و یازده واحد دریایی دیگر و هم‌چنین یک کشتی اسرائیلی را از دریای سرخ از طریق کانال سوئز به خلیج فرستاد.

گزارش سری سپاه پاسداران می‌افزاید: اعمال مجازات طی یک طرح برنامه‌ریزی شده صورت گرفته است که هدفش آماده‌سازی برای جنگ علیه رژیم ایران است زیرا که مجازات در مراحل مختلفش بر روی فرماندهان سپاه پاسداران متمرکز شده و آنها را مسئول وضعیت فعلی دانسته است. این وضعیت باعث می‌شود که مشروعیت این ارگان نظامی در افکار عمومی داخلی از بین برود.
به گفته العربیه این گزارش تغییر موضع روسیه، هم صف شدن آن با واشنگتن و هم‌چنین عدم تحول سیستمهای موشکی اس ۳۰۰ و عدم تکمیل نیروگاه بوشهر را بهم ربط می‌دهد.
گزارش محرمانه سپاه پاسداران بحران انتخابات ریاست جمهوری، اعتراضات پس از آن که باعث تضعیف رژیم شد و جنگ قریب‌الوقوع را در ارتباط با هم می‌داند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/adb7fe4b-47a0-473e-a750-91e509480c3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات